La multi ani, 2012!


Anul 2011 a fost un an al noilor inceputuri, am depasit recorduri si am castigat o gramada de experienta in acest domeniu, am facut o multime de concursuri la care au participat oameni minunati, am ajuns la peste 120.000 de vizualizari, ceea ce nu poate decat sa ne bucure enorm. Cea mai aglomerata zi a fost pe 20 iunie 2011, cand am avut 917 de vizualizari. Cea mai comentata postare a fost cea de aniversare a unui an, cu 99 de comentarii. Pastram nota de 99 si cu cei care ne urmaresc prin mail, carora le multumim pentru atentia lor!

Am citit dublu fata de anul trecut, deci am implinit una din dorintele noastre, desi puteam sa citim si mai mult. Am avut si avem in continuare niste sponsori foarte tari, care ne-au ajutat sa organizam concursuri si ne-au oferit carti minunate. Le multumim din suflet!

Cititorilor nostri nu putem decat sa le dorim un an mai frumos, in care sa stie sa se bucure alaturi de noi de noi aparitii, lansari de carte, concursuri, filme si seriale! Si pentru ca probabil sunteti curiosi, am decis sa facem un book survey, la care am raspuns  eu – cu rosu si Alex – cu albastru. Sper sa va placa!

Carti

1. Care a fost cea mai buna carte pe care ai citit-o in 2011? 

 Revolta de Suzanne Collins. Era o carte care trebuia sa o citesc de anul trecut, dar mi-a fost frica sa termin seria. Oricum a fost geniala si de-abia astept filmul in martie 2012.

 O Zi de David Nicholls. Mi-a placut foarte mult, m-am atasat de personaje si m-am regasit foarte mult in ele. Este o poveste de dragoste incredibila, dar din pacate tragica.


2. Care a fost cartea care te-a dezamagit/ai fi vrut sa-ti placa mai mult in 2011?

 Mai las-o moale cu fantomele de Megan Crewe. Probabil am citit-o eu intr-un moment prost, dar chiar mi s-a parut plictisitoare si cu greu am terminat-o. Ma asteptam la mai mult.

Nu am nicio carte care sa ma fi dezamagit fiindca de obicei am foarte mare grija cu ce citesc si sunt destul de selectiv. Trebuie sa recunosc ca am fost putin dezamagit de Imparatul Mustelor de William Golding. Avand in vedere ca romanul a obtinut premiul Nobel, ma asteptam la ceva mai .. diferit. Intr-adevar ideea a fost geniala si probabil asta a contat cel mai mult.

3. Care a fost cea mai surprinzatoare (intr-un mod bun) carte?

 Fior de Maggie Stiefvater. Nu ma asteptam sa-mi placa asa mult, sa o citesc pe nerasuflate. De-abia astept urmatoarele volume pentru ca povestea este geniala!

Daca as ramane de Gayle Forman. Simplitatea acestei carti este genialitatea, o carte care te face sa reflectezi la adevaratele sensuri ale vietii.


4. Care este cartea pe care o recomanzi cel mai mult din 2011?

 In alta viata de Marc Levy. Este o carte care mie mi-a facut o deosebita placere sa o citesc si cu siguranta o sa va atinga si sufletele voastre.

Se numea Sarah de Tatiana de Rosnay este o carte cutremuratoare, impresionanta si emotionanta. Este o carte despre viata, despre nedreptati, despre legaturi rupte, despre familie.


5.
 Care a fost cea mai buna serie pe care ai descoperit-o in 2011?

 Sunt de fapt doua serii superbe care le-am inceput in 2011 si care mi-au placut foarte mult: Vampirii din Morganville si Georgina Kincaid.

Cantecele serafimului de Anne Rice pentru mesajul pe care ni-l ofera, acela ca avem dreptul la o a doua sansa, de a reveni pe drumul cel drept. O alta serie la care nu aveam asteptari mari, dar am ramas placut surprins este Cercul Secret de L.J.Smith.


6. Care au fost autorii cei mai buni pe care i-ai descoperit in 2011?

 Richelle Mead, Danielle Steel, Guillaume Musso, George R.R. Martin, J.R.R. Tolkien.

Guillaume Musso – un scriitor francez incredibil; Anne Rice – da, anul acesta am descoperit-o din pacate.; Tatiana de Rosnay – cea mai citita autoare franceza la ora actuala; Jeff Kinney pentru amuzanta serie Jurnalul unui pusti.


7. Care a fost cea mai buna carte care era de un gen diferit?

 Vei fi acolo? de Guillaume Musso este o carte pe care mi-am dorit-o de mult si am savurat fiecare clipa cand am citit-o. Absolut geniala!

Nu prea am citit carti de alte genuri decat fantasy si cele asemanatoare acestui gen literar. Mi-am amintit – Aproape Casatoriti de Jane Costello – o comedie romantica foarte tare.


8.
 Care a fost cea mai captivanta carte din 2011?

 Cartea care nu am putut-o lasa din mana si am citit-o intr-o noapte a fost Emily the Strange-Zilele pierdute de Rob Reger & Jessica Gruner.

 Toate intr-un fel sau altul au fost captivante, ca altfel nu le-as mai fi dus pana la capat. Aleg “Ce-as fi eu fara tine?” de Musso si Eu sunt numarul patru de Pittacus Lore.


9.
 Care a fost cartea pe care ai asteptat-o cel mai mult in 2011?

 Au fost mai multe carti din aceeasi serie, adica Obsesia, Tentatia, Focul si Iertarea de P.C. & Kristin Cast, din seria Casa Noptii.

 Sincer, nu am avut vreuna anume. Singurele carti pe care le astept cu nerabdare sunt continuarile dintr-o serie, asa ca as putea sa mentionez seria Casa Noptii sau Vampirii din Morganville.


10.
 Cea mai frumoasa coperta din 2011?

 

 

11. Personajul de neuitat in 2011? 

 Cuplul Grace & Sam din Fior de Maggie Stiefvater.

 Emma Morley din cartea O Zi de David Nicholls.


12.
 Care a fost cartea cel mai frumos scrisa din 2011?

Mi-a placut foarte mult stilul autoarei Danielle Steel in cartea Cu fiecare zi.

 Se numea Sarah de Tatiana de Rosnay


13. Care a fost cartea care a avut un impact mare asupra ta in 2011? 

Cred ca toate cartile pe care le-am citit anul acesta au contribuit intr-un fel la modelarea personalitatii mele, dar cel mai mult m-au marcat Vei fi acolo? de Guillaume Musso si In alta viata de Marc Levy.

Revolta de Suzanne Collins pe care am citit-o in 2011. Ce carte, ce serie!


14. Care a fost cartea pe care nu-ti vine sa crezi ca ai asteptat pana in 2011 ca s-o citesti? 

Revolta de Suzanne Collins.

 Micul Print de Antoine De Saint-Exupery, o carte despre un copil pentru oameni mari si nu numai. O carticica minunata cu ilustratii incantatoare!

 


Blogging

1.
 Care a fost recenzia ta preferata din 2011? 

 Vei fi acolo? – Guillaume Musso

 Cea nefacuta 🙂


2.
 Cel mai frumos moment de blogging in 2011?

 Sarbatorirea a unui an impreuna.

 Aniversarea de 1 AN al blogului.

 

3. O carte pe care n-ai apucat sa o citesti in 2011, dar va fi o prioritate in 2012?

 Harry Potter-toata seria. Am citit primele volume cand eram mai mica, dar nu am terminat-o niciodata si trebuie neaparat sa o termin!

Divergent de Veronica Ruth precum si multe altele.


4. Cea mai asteptata carte in 2012?

Uglies de Scott Westerfeld.

Perfect Chemistry de  Simone Elkeles

5. Un lucru pe care vrei sa-l realizezi sau faci in materie de blogging/citit in 2012?

 Sa facem un concurs si mai tare la aniversarea a 2 ani!

Sa citesc mai mult decat anul acesta si mai repede( citesc destul de greu). Sa gasesc cat mai multe carti excelente si sa evit cele neimportante. Sa imbunatatesc si mai mult blogul prin tot felul de lucruri interesante. Sa realizez tot ce am scris mai sus.

LA MULTI ANI!


16 comentarii la “La multi ani, 2012!

  1. frumoase carti..frumos top..La multi ani! si fie ca 2012 sa fie mult mai bun decat 2011

  2. Izabela spune:

    Un an nou fericit!LA MULTI ANI!:)

  3. Daniela spune:

    La multi ani!!! 😀

  4. Andreea spune:

    La multi ani!

  5. bianca2b spune:

    La multi ani!
    „Vampirii din Morganville” este scrisa de Rachel Caine,nu de Richelle Mead.Sper sa nu te superi ca te-am corectat,Andreea. 🙂

Lasă un răspuns

