Castigatori concurs Biblioteca Leda (partea II)


Stiu ca deja v-ati saturat sa asteptati, dar timpul nostru e groaznic de limitat si de-abia avem timp sa facem tot ce trebuie, pe langa scoala. Sper ca ne intelegeti!

Castigatorii si cartile vor fi anuntati in ordinea in care au trimis mail-urile:

1. Solnitaru Denisa Alexandra cu cartea „Ingerul mecanic”

2. Anisie Roxana Andreea cu cartea „Blestemul din Swoon”

3. Wu Ana Maria Loredana cu cartea „Flashforward”

4. Nedelcu Mirela cu cartea „Dragostea si raul”

5. Adelina Neiconi cu cartea „Altfel de ingeri” 

6. Radu Roxana cu cartea „Micutele Mincinoase 3: Perfect”

7. Ciofirdel Izabela cu cartea „Eve”

8. Antone Ioana Alexandra cu cartea „Jurnalele Vampirilor, Intoarcerea:Suflete-umbra”

9. Stefanescu Veronica cu cartea Capcana Mortala.

Va multumim din suflet pentru participare, dar si rabdare. Fiti cu ochii pe blog pentru ca mai urmeaza o serie de concursuri cu specific de Craciun!

18 comentarii la “Castigatori concurs Biblioteca Leda (partea II)

  1. Vero234 spune:

    Eu de ce nu sunt pe lista?:( In postul cu castigatorii sunt pe locul 4.

    • Alex spune:

      Vero, te-am omis fiindca inca nu ne-ai trimis pe mail ce carte vrei sa castigi. Te rog sa alegi din ce a mai ramas disponibil si dupa ce ne anunti, o sa editam postarea si o sa apari si tu impreuna cu titlul cartii castigate si biblioteca ta Leda.

      • Vero234 spune:

        internetul mi-a jucat feste in ultima vreme asa ca presupun ca mail-ul nu s-a trimis chiar daca mie asa mi-a aparut.Asta e,bad luck.vad ca a mai ramas doar „Voci” asa ca o voi alege pe aceea…

      • Alex spune:

        Ok, atunci iti trimit Voci. Poti sa-ti mai trimit si Capcana Mortala, volumul 11 din seria Vampirii Sudului daca ai luat seria cu revista Bravo/Bravo Girl. Astept un raspuns final. 😀

  2. ioana alexandra spune:

    foarte frumoase pozele fetelor:)
    lectura placuta tuturor!

    si multumesc inca o data pentru carte, abia astept sa o citesc:x

  3. lunateca spune:

    multumesc pentru carte

  4. Izabella spune:

    Hey!:) Ma bucur mult pentru cartea castigata…dar as avea o intrebare daca nu va-ti supara 😀 stiu ca e vina mea ca am fost cam lenta cu emailul :”> dar am vazut ca Anisie Roxana Andreea nu are cartea Eve..si ma gandeam daca ea vrea sa o schimbe cu Blestemul din Swoon (daca nu ati trimis deja cartile)…daca nu doreste e ok 🙂 astept raspunsul;;) ..si sper ca nu v-am deranjat sau enervat 😀

    • Alex spune:

      Buna, Izabella. Eu acum am vazut ca tu ai deja Eve si imi pare foarte rau, sper ca putem sa facem ceva ca sa poti primi ceva ce nu ai. Din pacate, nu stiu daca Anisie Roxana o sa vrea sa faca schimb din moment ce in mail-ul ei cu carti dorite nici nu apare Eve. Dar totusi tu de ce ai pus Eve in lista ta cu carti dorite daca deja o aveai?

  5. Izabella spune:

    din toate cartile imi plac Blestemul din Swoon, Ingerul mecanic si Eve…asa ca le-am pus pe cele 3, iar din restu de carti pe cateva le aveam si celelalte nu mi le doream:D …dar daca Anisie Roxana..nu doreste sa faca schimb nicio problema..poate ofer cartea de Craciun cuiva:)…multumesc pentru raspuns:*

  6. rossanadeea spune:

    Izabella imi pare rau, dar imi doresc foarte mult Blestemul din Swoon.

  7. Vero234 spune:

    Atunci as vrea Capcana mortala.Din pacate nu mi-am luat seria cu Bravo dar o s-o achizitionez cat de curand.

  8. Izabella spune:

    imi puteti spune va rog frumos daca ati trimis cartea..si cam cand ar trebui sa ajunga?:D

  9. Izabella spune:

    k…multumesc:)

  10. Izabela spune:

    Azi am luat cartea de la posta:*multumesc:)

Lasă un răspuns

