Domnia Haosului, VM5 – Rachel Caine


Volulmul cinci al seriei Vampirii din Morganville preia actiunea exact de unde a ramas. Cred ca e unul din lucrurile care imi place cel mai mult la serie: nu lasa perioade de timp neacoperite intre volume. Pe cat de nerabdatoare am fost sa apara, pe atat de trista am devenit cand am terminat de citit volumul cinci.

Odata cu declaratia deschisa de razboi a lui Bishop de la sfarsitul volumului anterior, totul o ia razna in Morganville. Desi anterior nu imi imaginam ca viata lui Claire poate fi mai tumultoasa, iata ca se intampla.

Vampirii se impart in doua tabere, fiecare luptand pentru scopul sau. Putini sunt dedicati unei cauze, majoritatea doresc sa ramana in viata si de aceea se alatura uneia din cele doua tabere( cea despre care crede ca va invinge). Odata formate taberele, haosul incepe , lucru ce demonstreaza cat de sugestiv este titlul.

Volumul, spre deosebire de cele de pana acum, aduce in prim plan actiunea. Partea de romance e pusa pe planul doi, insa cu siguranta nu dispare. Relatiile evolueaza asa cum ne-am asteptat. Insa una pe mine m-a surprins. Ma refer aici la atentia pe care Myrnin ajunge sa i-o dea lui Claire. Ea e singura muritoare de care el chiar se procupa( In felul sau rece, „vampiresc” , dar  o face. Chiar mai mult decat Amelie) Ca personaj, Myrnin imi place din ce in ce mai mult.

Claire incearca in continuare sa pastreze lucrurile in echilibru, se lupta pentru salvarea a cat mai multi. Uneori reuseste. De cele mai multe ori nu. Toate acestea se aduna si in final, cand nu mai are altceva de oferit, se daruieste pe sine. Vointa ii este luata si ea devine aproape o marioneta. Marioneta cui? Cititi si aflati. Eu una stiu ca am o noua serie preferata.

Titlu romanesc: Domnia Haosului
Titlu original: Lord of Misrule
Autor: Rachel Caine
Editura romaneasca: Leda
Editura originala:  NAL Jam

Traducator: Adrian Deliu

Lasă un răspuns

