Concurs CE-AS FI EU FARA TINE?


Update: Scuze pentru intarziere. Mi-a fost foarte greu sa aleg un castigator pentru ca toti ati avut niste recomandari atat de frumoase. Din pacate am un singur premiu de oferit, chiar daca mi-ar fi placut sa ofer fiecaruia cate un exemplar. Toti m-ati convins si m-ati facut cel putin curios in legatura cu cartea. Ca sa nu o mai lungim, castigatoarea concursului este Miruna Aura Grama! Felicitari! Astept adresa ta pe mailul blogului pentru a-ti trimite cartea.

Romanele lui Guillaume Musso s-au tradus in peste treizeci de tari si s-au vandut in peste cinci milioane de exemplare

Inima lui Gabrielle este sfasiata intre doua feluri de iubire. Cea pentru tatal ei si cea pentru primul barbat de care s-a indragostit. Primul este un politist pasionat de meseria lui, celalalt este un hot celebru. Insa amandoi au disparut cu cincisprezece ani in urma. Intr-o buna zi, la aceeasi ora, tatal ratacitor si iubitul ramas pe un alt continent reapar, in chip straniu, in viata ei. Curand, Gabrielle isi da seama ca cei doi sunt prinsi intr-o cursa mortala. Destinele lor nu pot fi separate. Pe cine sa salveze si pe cine sa piarda?

 ,,Guillaume Musso este un alchimist al succesului. Ce-as fi eu fara tine? este, in acelasi timp, o poveste de iubire pasionala, un excelent scenariu de film politist, o calatorie fantastica si un roman initiatic.” – Le Figaro Littéraire

 ,,Un roman fenomenal, despre destine incrucisate si iubiri condamnate, cu personaje fermecator de umane.” – France Soir

„Ce-as fi eu fara tine?” este o carte exceptionala, un must-have pentru iubitorii de carti romantice. Mi-a placut la nebunie si pot spune ca sunt un fan declarat al lui Guillaume Musso. Cu ajutorul editurii All, organizez si acest concurs, cu aceasta carte minunata, care va ajunge intr-una dintre bibliotecile voastre. Pentru ca am ramas placut impresionat dupa ce am citit-o , am decis sa fac concursul un pic mai greu. Nu va speriati pentru ca nu e ceva ce nu am mai facut.

Pentru a castiga aceasta carte trebuie sa imi vorbiti despre cartea voastra romantica preferata si sa ma convingeti intrucat sa imi doresc sa o citesc si eu. Cine reuseste sa ma convinga, castiga. Pe langa aceasta cerinta, pentru a participa la concurs trebuie sa dati like pe facebook-ul Editurii All si sa-mi spuneti o carte pe care doriti sa o cititi din colectia Strada Fictiunii.

Review-urile ni le trimiteti pe mail  la adresa thesearchforsmthmore @ yahoo.com, impreuna cu cartea pe care ati vrea sa o cititi.Concursul se desfasoara intre 7-17 noiembrie 2011. Castigatorul va  fi anuntat vineri, pe 18 noiembrie, la ora 17.

Mult succes!

„Viata noastra e o carte care se scrie singura.Noi suntem niste personaje de roman care nu inteleg intotdeauna prea bine ce vrea autorul.” –  Julien Green ( Din Ce-as fi eu fara tine? de Guillaume Musso ).

Multumim Editurii All, sponsorul acestui concurs!

Lasă un răspuns

