Promotie de Halloween Leda si Corint Junior


 Click pe imagine pentru a accesa promotia!

 

18 comentarii la “Promotie de Halloween Leda si Corint Junior

  1. Bibi spune:

    stiti cumva cum se anuleaza o comanda pe libris??plss:D multumesc!

  2. min spune:

    Nu tu trebuia sa pui o noua cale catre unificatoare?

  3. stephenie spune:

    Cand apare urmatorul indiciu?

  4. darke spune:

    Cand postati urmatorul indiciu din concursul „Cele 9 Cai”???

  5. min spune:

    Mai spune la ce recenzie e? am cautat si nu am gasit
    pe celelalte bloguri spuneaa pe ce blog si unde T_T

    • domnulfantastic spune:

      La o recenzie de Anne Rice. 😀 Cand vei cauta intra la fiecare articol deoarece indiciul se afla la finalul recenziei cartii. 😀 Succes!!!

  6. min spune:

    am gasit…scuze 😀

  7. min spune:

    dar sincer nu il stiu pe acest bloger…cine e?

  8. stephenie spune:

    Hey, de la tine trebuie sa primesc cartea, nu? Yeeeey! E prima data cand castig la orice tip de concurs. Da-mi mail-ul tau si zi-mi ce informatii sa-ti dau. Sau trimite-mi tu un mail.
    Mersiiiii!

Lasă un răspuns

