In posta (8) şi La curier (8)


Ceea ce urmeaza sa va prezentam acum, dupa cum v-am obisnuit, sunt cartile primite/cumparate de la diverse edituri in ultima perioada de timp. Aceasta reprezinta o posta mai veche, pe care o pregatisem pentru inceputul lui septembrie, dar uite ca am ajuns sa o prezentam de abia la inceputul lui octombrie. Asadar nu contine si cartile care le-am primit de la mijlocul lui septembrie pana in prezent. Acestea vor fi prezentate intr-o noua postare, zilele care urmeaza impreuna cu o mare surpriza.

Acestea sunt ultimele carti primite de la editura Tritonic. Daca va intereseaza vreuna dintre ele puteti citi recenziile lor pe blog.

Dupa cum scrie si in poza, aceste doua carti sunt primite de la libraria online Libris. Ambele carti sunt extraordinare chiar daca exista un mare contrast intre ele: una este pentru copii, iar cealalta as putea spune chiar adulti.

Litera. Cartea „O Zi” am castigat-o pe blogul Fanului SF. Multumesc! Vreau sa ma apuc sa o citesc zilele astea ca apoi sa vad filmul care apare la cinema pe 14 octombrie – O singura zi. Se pare ca Litera scoate si o editie tie-in a cartii.

Acesta a fost primul colet de la editura All. Le multumesc foarte mult pentru carti si in special pentru acel biletel care m-a bucurat enorm. Daca nu ati inceput inca vreo carte de Guillaume Musso, trebuie sa o faceti neaparat – nu stiti ce pierdeti!

Niste carti minunate de la libraria online Ishop, carora le multumim.

Andreea si febletea ei pentru romantism si Danielle Steel. Colectia Carti romantice cu Libertatea pentru femei continua! 😀

Editura Leda cu multe multe carti care mai de care mai frumoase si mai interesante. Voi ce serii noi ati mai inceput? Va recomand din inima seria Cercul Secret, nu ma asteptam sa-mi placa asa de mult. E la fel de buna sau chiar mai buna decat primele 4 volume din Jurnalele Vampirilor. Andreea va recomanda seria Georgina Kincaid, deja e topita dupa ea. Daca nu ati inceput inca Micutele Mincinoase si Vampirii din Morganville, vi le recomand de asemenea, foarte bune serii! Si desigur orice fan al seriei Instrumente Mortale trebuie sa aiba in biblioteca si Ingerul Mecanic.

Ce reprezinta poza asta? Carti care asteapta sa fie luate de..voi. Toate sunt carti pentru concurs oferite de editura LEDA. Cele taiate cu aceea linie fina au avut deja propriul concurs si se afla si in mana castigatorilor, exceptie facand Casa doctorului Dee care isi asteapta noul proprietar azi la ora 18. 🙂

Si acum va intreb, care vreti sa fie urmatoarea carte pentru concurs? 🙂

18 comentarii la “In posta (8) şi La curier (8)

  1. ioanaraluk95 spune:

    multe carti ai primit :X
    in legatura cu intrebarea INGERUL MECANIC zic eu 😀

  2. ioana alexandra spune:

    wow cate carti!!
    Altfel de ingeri sau Ingerul mecanic 🙂

  3. cate carti! 🙂
    Legaturi de Familie mi-ar place sa o am…

  4. diana spune:

    Toate sunt frumoase.

  5. mmada spune:

    Eu as vrea altfel de ingeri:D..chiar imi doresc cartea!! de fapt seria:D…

    Probabil daca nu o voi castiga la tine pe blog..o voi cumpara;))..asa in ultima instanta!!

  6. elena spune:

    mi-ar placea carte O zi, Fiica tacerii sau Focul 🙂

  7. Alecscsa All spune:

    Cate carti!!Awesome!!
    Lectura placuta.

  8. Mad@ spune:

    Ingerul Mecanic 😀

  9. izabela spune:

    …hey :)…as avea o intrebare:D…pe elefant este reducere de 30% sau chiar mai ieftine ,stiti pana cand e reducerea..???.:D

  10. Andriol Elena spune:

    Jurnalele Vampirilor Intoarcerea: Suflete Umbra 😡

  11. anomar spune:

    Mi-am achizitionat si eu multe din cartile de mai sus, ba chiar altele-n plus, insa am inceput sa citesc dintre toate: „Altfel de ingeri”. Sunt la vol 2 ,pe la mijoc, si-s surprinsa-n mod placut! Daca seria Academia Vampirilor a lasat „urme” in sufletul vostru…e timpul sa incepeti rapid seria asta! Are din stilul alert al Academiei , dar aduce elemente noi si e scrisa astfel incat sa te faca sa traspiri de emotie si suspans. Nu lipseste elementul savuros: dragostea!

Lasă un răspuns

