Concurs Casa doctorului Dee-Peter Ackroyd *Incheiat*


UPDATE: Castigatoarea este Andreea Pop! Felicitari!! Te rog sa-mi trimiti adresa pe mail-ul blogului, thesearchforsmthmore@ yahoo.com. Desi a fost prin random.org, mie mi-a placut foarte mult raspunsul ei si de aceea vreau sa il postez aici ca sa-l vedeti si voi:

Imi doresc sa castig aceasta carte pentru a da nastere unui nou golf  linistit in care sa ma pot retrage si sa-mi pot odihni corabiile oricand :). Pentru ca am momentele mele in care ma simt izolata de restul lumii sau in plus si numai o carte ma ajuta intotdeauna sa imi creez propria mea lume:). Pentru ca pur si simplu ador sa citesc!

Pentru a putea castiga un exemplar din cartea Casa doctorului Dee de Peter Ackroyd tot ce trebuie sa faceti este sa completati formularul de mai jos:

Comentariu (+1)(obligatoriu)

La optiunea Comentariu, tot ce trebuie sa faceti este sa comentati la una dintre recenziile cartilor editurii Leda de pe blog  cu parerea voastra pentru a primi o intrare in plus. Se numara comentariile de acum incolo.

Concursul se desfasoara intre 3-7 octombrie, castigatorul urmand sa fie anuntat pe 7 octombrie la ora 18.00, acesta fiind ales prin random.org.

Mult noroc!

7 comentarii la “Concurs Casa doctorului Dee-Peter Ackroyd *Incheiat*

  1. ioanaraluk95 spune:

    a ajuns cartea multumesc:X

  2. lavander spune:

    frumos conurs, ma inscriu si eu

  3. Voi participa si eu la acest concurs!:)
    Si apropo, a ajuns cartea „Puterea”. Multumesc!>:D<

  4. Vero234 spune:

    De cand imi doresc aceasta carte.Multumim pentru concurs:).

  5. super concurs !!!ma inscriu!!

Lasă un comentariu