Emily the Strange: Zilele pierdute de Rob Reger & Jessica Gruner


13 ani. Probabil în stare să sară de pe clădiri înalte, dacă ar avea chef. Mult mai probabil să moţăie cu cele patru pisici negre ale ei sau să încropească un accelerator de particule din scame, lentile şi ace de siguranţă sau să bată la tobe / zdrăngănească la chitară şi ţiţiera / sufle-n saxofon sau să picteze o frescă reprezentând o canalizare funebră şi învârtejită sau să forţeze pe cineva să zică repede de 13 ori „€œ frescă reprezentând o canalizare funebră şi învârtejita ” şi să-l arate cu degetul şi să radă.

Intră dacă îndrăzneşti pe …emilythestrange.com.

 

13 lucruri pe care le veti găsi în primul roman Emily the Strange :

1. Mister

2. Un golem frumos

3. Praştii îmbunătăţite

4. Patru pisici negre

5. Amnezie

6. Poker-calamitate

7. Ponei furioşi

8. Un inspector dubios care urmăreşte chiulangii

9. Liste cu 13 puncte

10. Un generator de furtuni de nisip

11. Dubluri-fantomă

12. O misiune secretă

13. Urechelniţe

Emily the Strange este o carte pe care mi-am dorit-o de mult, voisem să o cumpăr de la Bookfest, însă am ales altele.

Totuşi, mă bucur extrem de mult că am avut şansa să o citesc pentru că este pe cât de ciudată, pe atât de frumoasă, are structura unui jurnal şi o grămadă de ilustraţii superbe.

Coperta este genială, la fel şi supra-coperta şi este destul de lunguţa, 256 de pagini, însă se citeşte foarte repede, eu am terminat-o într-o noapte.

Mă bucur, de asemenea, că este o serie şi de-abia aştept să apară şi la noi următorul volum.

Emily se trezeşte într-o zi fără să ştie cum o cheamă, unde se află, cum a ajuns acolo, unde locuieşte, câţi ani are, deci practic mai nimic. Însă pe parcurs află că este într-un orăşel pe nume Blackrock, unde îşi construieşte un adăpost improvizat, începe să lucreze la o cafenea, La Carcera, care îi asigură hrana, se împrieteneşte cu patru pisici negre şi continuă să scrie în jurnal tot ce află.

Povestea evoluează, Emily adunând din ce în ce mai multe indicii pentru a afla cine este, ce trebuie să facă în continuare şi încet, încet îşi recapătă memoria. Veţi afla deznodământul numai citind cartea.

 Următorul volum se numeşte Emily the Strange: Stranger and Stranger şi aveţi mai jos câteva imagini:

Puteti comanda cartea de aici.

Titlu romanesc: Emily the Strange: Zilele pierdute
Titlu original: Emily the Strange: The Lost Days
Autori: Rob Reger & Jessica Gruner
Editura romaneasca: Corint Junior
Editura originala: HarperCollins 

Traducator: Steluta Voica

3 comentarii la “Emily the Strange: Zilele pierdute de Rob Reger & Jessica Gruner

  1. Andreea spune:

    Mi-a placut.Mi s-a parut destul de amuzanta.

  2. fulia spune:

    buna ziua!unde pot gasi aceasta carte?multumesc

Lasă un răspuns

