Concurs GEORGINA KINCAID 3&4 *Incheiat*


UPDATE:  Câştigătoarea este Călin Bianca, ea fiind cea care a răspuns prima corect! O rog să-mi trimită datele pe mail. Răspunsurile corecte sunt:

  • Letha
  • Warren
  • Pactul de la Glasgow
  • Tabitha si Mitch Hunter
  • Thetis

Mult noroc celorlalţi participanţi la concursurile viitoare!

După cum zicea şi Alex la concursul anterior, avem multe cărţi de dat aşa că vom organiza din ce în ce mai multe concursuri. Eu am vrut să îi înveselesc pe cei care adoră seria Georgina Kincaid, însă nu au decât primele 2 volume. Aşa că asta e şansa voastră să câştigaţi următoarele 2 volume şi să vă completaţi seria. Am citit şi eu primele 2 volume, acum îl citesc pe al treilea şi m-am gândit că, dacă tot e vorba de un pack să fie ceva puţin mai dificil. Dar staţi liniştiţi, nu e deloc greu. Iată ce trebuie să faceţi:

1. Să fi citit primele 2 volume: Tristeţi de sucub şi Nopţi de sucub.

2. Să răspundeţi la un set de întrebări. Acestea sunt:

  • Care este numele real al Georginei?
  • De la ce coleg de serviciu mai „împrumută” Georgina energie?
  • Cum se numeşte ultima carte scrisă de Seth, pe care Georgina i-a dat-o pentru autograf?
  • Drept cine se dau Georgina şi Bastien pentru a o distruge pe Dana Dailey?
  • Cum îi zice Seth Georginei?

3. Să ne trimiteţi răspunsurile şi numele vostru pe mailul blogului, respectiv thesearchforsmthmore @ yahoo.com.

4. Să verificaţi blogul pentru a vedea dacă aţi câştigat. Primul care trimite răspunsurile corecte câştiga aşa că nu vă pot da o dată exactă de terminare a concursului, depinde de voi!

Mult noroc şi fie ca cel mai rapid să câştige! 🙂

11 comentarii la “Concurs GEORGINA KINCAID 3&4 *Incheiat*

  1. Multumim pentru concurs!!!

  2. bianca2b spune:

    Superb concurs.Am participat si eu.Ai primit?

  3. Andreea,de la mine ai primit?!:D

  4. bianca2b spune:

    Nici nu stii cat de mult ma bucur!Cand am vazut,am sarit in sus de bucurie.Merci,meric,merci!!!!!!!!!!!!!

  5. bianca2b spune:

    Am trimis e-mial-ul.L-ai primit?

Lasă un răspuns

