Concurs IMPECABIL *Incheiat*


UPDATE: Câştigătorul este Ioana Lacatusu, care a trimis prima poză la jumătate de oră după postarea concursului. Felicitări! Aştept adresa ta pe mail pentru a-ţi putea trimite cartea.

Ştiu că în ultima vreme nu prea am mai făcut concursuri, dar în mare parte acest lucru se datorează faptului că este vară şi fiecare dintre noi a fost plecat în vacanţă, la mare, la munte, în tabere etc şi astfel nu am mai apucat să ne adunăm. Dar staţi liniştiţi că până când începe şcoala (O Doamne!) tot o să vă ţinem în concursuri pentru a ne revanşa de lipsa lor în ultimul timp.

În acest prim concurs vă oferim volumul al doilea din seria Micuţele Mincinoase –  IMPECABIL  – de Sara Shepard apărut la editura Leda. Dacă încă nu aţi început seria, vi-o recomand din suflet pentru că este un thriller cu adolescenţi nemaipomenit, dar şi pentru că din toamnă(cel mai probabil!) o să apară şi la noi serialul Pretty Little Liars.

Ce trebuie să faceţi voi pentru a câştiga această carte? Trebuie să aveţi un aparat foto, dar nu mă supăr nici dacă aveţi un telefon cu cameră foto. Că să câştigaţi volumul al doilea al seriei, voi trebuie să îmi trimiteţi o poză cu primul volum,iar lângă el un bileţel pe care să scrie ” Concurs IMPECABIL, 29.08.2011″ .Iniţial mă gândeam să folosesc tot metoda tragerii la sorţi, dar ca să îl fac mai incitant m-am hotărât ca prima persoană care trimite poza să câştige.

Pozele le ataşaţi într-un mail şi  le trimiteţi  pe adresa blogului:  thesearchforsmthmore @ yahoo.com. La subiectul mail-ului va rog să scrieţi : Concurs IMPECABIL şi în mail pe lângă poză aştept şi numele vostru.

V-aş ura succes, dar acum parcă merge mai bine replica : Fiţi rapizi şi câştigaţi!

Mulţumim Editurii Leda, sponsorul acestui concurs!

13 comentarii la “Concurs IMPECABIL *Incheiat*

  1. Ti-am trimis mail mai devreme. L-ai primit?

  2. Eve spune:

    si cand aflam castigatorul?:D

  3. Lorelai spune:

    Nu inteleg ce dureaza atat… Adica nu mai trebuie sa alegeti… Nu castiga primul care trimite mail? Sau v-ati razgandit?

  4. ioanaraluk95 spune:

    buna au trimis cartea pentru ca nu am primit-o inca :-s

Lasă un răspuns

