Moştenirea Ucigaşă de Gareth P.Jones


„-Şi pentru că veni vorba, am observat că astăzi au fost livrate doua cutii de otravă pentru şoareci. Nu cumva ţi-a trecut ceva prin cap?

Ovid a râs.

-Iubită surioară, avem un armistiţiu. Şi, pe lângă asta, crezi că aş recurge la ceva atât de lipsit de rafinament cum este otrava pentru şoareci?”

Moştenirea Ucigaşă este o carte atrăgătoare, atât în privinţa prezentării de pe spatele romanului cât şi în privinţa coperţii foarte amuzante, şi chiar şi a titlului. Mi-am dorit de foarte mult timp cartea asta şi acum că am avut ocazia să o citesc ( Mulţumesc librăriei online Libris) nu am mai lăsat-o din mână decât când am terminat-o. Şi m-a impresionat. Moştenirea Ucigaşă este o carte aparent simplă la început, dar cu cât înaintezi în adâncul acesteia lucrurile se complică şi nimic nu mai este ceea ce pare. Este o lectură antrenantă, plină de mister,dar şi cu o doză suficientă de amuzament, cu capitole mici (este unul singur care are unsprezece pagini, în rest nu sunt mai mari de cinci pagini), perfectă pentru vară şi de luat cu tine în vacanţă, aş spune eu. Romanul este addictive, plin de răsturnări de situaţie,cu albine ucigaşe,urşi furioşi,un joc de şah mortal,biciclete cu lanţul desfăcut şi fără frâne şi un secret tulburător , care le va schimba viaţa celor doi copii pentru totdeauna.

Şi acum să vă zic câteva cuvinte despre conţinutul cărţii,care este structurat în trei acte. Personajele principale sunt cei doi gemeni Thornthwaite : Lorelli si Ovid. Ei au treisprezece ani, sunt orfani, nu au grija temelor pentru că nu merg la şcoală (Ce viaţă!) şi trăiesc într-un conac uriaş şi retras de ochii lumii. Aaa..şi să nu uit , singurul lor scop în viaţă  este să îşi facă rău unul altuia,mai precis, nu ştiu ce alte metode să mai găsească ca să se omoare unul pe altul. Nimic deosebit până acum,nu?  Au încercat să facă şi un armistiţiu,dar care nu a ţinut prea mult timp fiindca unul dintre cei doi l-a încalcat. De abia când aceştia află că de fapt mai este cineva care le doreşte moartea,ei încep să cerceteze istoria familiei lor şi află lucruri inimaginabile,care îi obligă să privească pe toată lumea cu suspiciune,chiar şi pe cei mai apropiaţi oameni din viaţa lor.

Citiţi aceasă  carte pentru că merită şi vă asigur că nu veţi regreta! Cartea o puteţi comanda de aici.

Titlu românesc: Moştenirea Ucigaşă
Titlu original: The Thornthwaite Inheritance
Autor: Gareth P.Jones
Editura românească: Litera
Număr de  pagini: 284
Traducător: Aurelia Ulici

8 comments on “Moştenirea Ucigaşă de Gareth P.Jones

  1. aayodelia spune:

    Buna! Am castigat o carte acum doua saptamani la concursul organizat de libraria Libris si inca nu am primit cartea. As vrea sa stiu ce s-a intamplat?

  2. vannesuka spune:

    eu am citito si este plina de aventura si pripetii

  3. gabitza spune:

    cartea este fascinanta…..am citit-o de maxim 3 ori si am simtit emotiile acelea de fiecare data.a fost foarte frumoasa si in privinta aspectului, ai in privinta continutului.
    va recomand aceasta carte cu mare pacere si sa va infruptati din ea ca si cum ar fi un fruct gustos.

  4. antonia spune:

    cartea este fascinanta!am citito cu mare placere si cel mai mult imi place la ea ca este o carte plina de aventuri…

  5. diana spune:

    Mai sti alte carti in genul acesteia ? O jelesc de ceva zile pentru ca am terminat-o :)) .

Lasă un răspuns

