Prima imagine cu Gale si Peeta din The Hunger Games


Click pe imagine pentru a se mari.

 

Am admirat anterior spectaculoasa transformare a lui Jennifer Lawrence pentru rolul brunetei Katniss Everdeen, eroina principală din The Hunger Games şi avem acum ocazia, tot prin intermediul Entertainment Weekly, să-i vedem pe Liam Hemsworth şi Josh Hutcherson alăturaţi într-o imagine, aşa cum vor arăta în film.

Atractivitatea şi statura impresionantă, dar şi talentul interpretativ le-au asigurat lui Hemsworth şi Hutcherson, conform declaraţiilor producătorilor, rolurile lui Gale, respectiv Peeta.

Pentru a se adapta mai bine partiturilor obţinute, cei doi şi-au modificat puţin culoarea părului, iar Hutcherson a petrecut ceva timp în sala de fitness până să obţină muşchii cu care ne atrage atenţia pe copertă. Măcar la acest capitol să pară mai dezvoltat decât Hemsworth, care (asemenea fratelui său, Chris „Thor” Hemsworth) are peste 1,90 m, în timp ce Hutcherson are doar 1,70 m!

Atât Gale cât şi Peeta joacă un rol important în viaţa deloc uşoară a lui Katniss în District 12, una din regiunile din Panem şi în greaua încercare ce o aşteaptă la senzaţionalele şi sângeroasele „jocuri ale foamei”, spectacolul televizat în care cel care îşi doreşte victoria trebuie să calce, la propriu, pe cadavrele celorlalţi participanţi pentru a o obţine.

Deşi îi sunt amândoi prieteni, în inima confuză a lui Katniss îşi face loc şi dragostea, însă cel care îi tulbură cel mai mult sentimentele este Peeta, iar periculoasa aventură a căror protagonişti sunt, îi va apropia iremediabil.

Aventurile pline de suspans, neprevăzut, iubire, trădare şi spectacol din cărţile semnate de Suzanne Collins vor fi transpuse pe marele ecran în patru pelicule, din care prima va debuta pe marile ecrane în 23 martie 2012.

De abia astept! Voua cum vi se pare imaginea celor doi protagonisti?

5 comentarii la “Prima imagine cu Gale si Peeta din The Hunger Games

  1. Andreea spune:

    Nu mi s-au parut deloc niste alegeri bune,dar am zis ca le voi da o sansa.M-am gandit ca se vor apropia mai mult de personaje cu ajutorul machiajului. Se pare insa ca nu e nicio schimbare. Nu seamana chiar deloc cu Peeta si Gale pe care mi i-am imaginat.
    Cu toate astea,de abia astept filmul…

  2. mada spune:

    Sunt atat de dezamagita de actorii alesi in rolurile Gale si Peeta:(.Ma asteptam la cu totul altceva. Peeta e dezastru.Mi-l inchipuiam foarte diferit atat pe el cat si pe Gale.
    Am adorat Jocurile Foamei si acum ma tem ca filmul va fi o mare dezamagire :(.Cred ca se potrivea mult mai bine ca Peeta,Alex Pettyfer sau baiatul din rolul Cato.Mare pacat 😦

    • Alex spune:

      Da, nici eu nu sunt foarte multumit de alegerea celor doi, dar bine macar ca l-au vopsit pe Liam 😀 . Peeta imi pare cam infumurat in poza asta,iar Gale pare mult mai mare decat este in carte. Eu am sperante cu filmul si sper sa iasa ceva frumos.

  3. mikaella15 spune:

    =))Bietul Gale:))parca ar fi un…pampalau.Ras in cap i-ar fi stat mult mai bine.
    Peeta…pana la urma m-as putea obisnui cu actorul.Nici nu-i sta rau blond.^-^

  4. mada spune:

    Eu mi-l imaginam mult mai dur pe Gale.Dur,frumos si cu o privire care se imblanzeste doar in prezenta lui Katniss.Si brunet,nu satenul acela pe care-l are in par.mikaella15 are dreptate,pare pampalau si la ca si Alex si eu cred ca arata mult prea mare.Gale avea vreo 18 ani daca nu ma insel..Cat despre Peeta eu mi l-am inchipuit mai frumos si fara o privire atat de dura si rece.Peeta era bland si bun.actorul ales mai are si capul ala cam patrat cu maxilarul foarte proeminent,e si foarte scund(si eu am tot 1.70 si sunt fata).Nu-mi place deloc.Totusi si eu sper ca filmul sa se ridice macar pe jumatate la nivelul cartilor.Inca mi-e groaza sa ma gandesc pe cine vor alege in rolul Finnick.
    Katniss,Finnick,Peeta,Gale si Cinna erau preferatii mei.Daca Cinna e Lenny Kravitz,cum am citit acum cateva luni,am motive de ingrijorare :(.

Lasă un răspuns

