PRECOMENZI la LEDA in IULIE


Am revenit din vacanta si sunt uluit de cate aparitii/noutati/vesti incredibile au aparut. Vi le voi comunica si voua pe toate in cel mai scurt timp(desi probabil deja le-ati aflat de pe alte bloguri) si stati pe aproape fiindca urmeaza multe recenzii( ale cartilor pe care le-am citit cat am fost plecat) si bineinteles, concursuri.

Click pe bannerele de mai jos pentru a precomanda noile aparitii de la Leda din aceasta luna cu o reducere de 25% și cu transport gratuit,dupa cum ne-au obisnuit deja.

Altfel de Îngeri(a aparut pe 26 iulie) si Ingerul Mecanic va aparea pe 29 iulie, iar cel de-al treilea volum din seria Micutele Mincinoase: Perfect va fi disponibil din 12 august.

2 comentarii la “PRECOMENZI la LEDA in IULIE

  1. Eve- spune:

    eu am vazut pe blogul leda ca Altfel de ingeri a aparut deja pe 26 iulie :).sper ca nu te superi ca te-am corectat

    • Alex spune:

      Doamne fereste,desigur ca nu! Acum am vazut dupa ce am citit si eu comentariile de pe blog ca a aparut cu cateva zile mai devreme,lucru care nu poate decat sa ma bucure. M-a indus in eroare faptul ca in bannerul din dreapta nu era modificata data. Mersi de atentionare! 😀

Lasă un răspuns

