Harry Potter & the Deathly Hollows pt 2


S-a sfarsit. Pur si simplu.

Si nu plang pentru ca s-a sfarsit o amarata serie. Plang pentru amarata asta de serie a insemnat si va insemna mereu o mare parte din copilaria mea (daca nu, cea mai mare). Imi plang intr-un fel copilaria.

Daca e ceva ce merita spus despre Harry Potter and the Deathly Hollows pt 2, este faptul ca este,dupa parerea mea, cel mai bun film din serie. E ciudat cum filmul asta te poate trece prin toate starile si emotiile posibile, iar la sfarsit esti atat de epuizat, incat nici nu-ti vine sa te ridici si sa pleci din sala.

Sunt momente in filmul asta in care pur si simplu nu-ti poti stapani lacrimile. Si nici rasul. Parca iti controleaza pur si simplu toate emotiile, te tine captiv in lumea aia alaturi de eroii copilariei tale, iar la sfarsit te scuipa in realitate fara mila. S-a sfarsit.

E un film grozav  din toate punctele de vedere – al regiei, al efectelor speciale, al actorilor, un film care a meritat asteptat atata timp si care chiar s-a ridicat la nivelul asteptarilor, un film in care se vede ca fiecare a dat ce are mai bun in el.

O sa-mi fie dor de tot. De Hogwarts, de profesorii de acolo(pe care oricine banuiesc ca si i-ar dori), de aventurile celor trei, de tot.

O sa-mi fie dor. Dar magia nu va muri niciodata.

Această intrare a fost publicată în Fără categorie.

11 comentarii la “Harry Potter & the Deathly Hollows pt 2

  1. Magykhurin spune:

    E adevarat. Magia nu va muri niciodata. De abia astept sa vad filmul, dar astept pana mai trece „furtuna”. Acum e prea aglomerat.

  2. Claudiu spune:

    Daca nu era Harry Potter nu aveam o copilarie :).
    Am fost sambata la cinema si o fost perfect, cum ai spus, am fost emotionat dar am si ras:).

    Inca astept acea scrisoare de la Hogwarts!

    • Alex spune:

      Cred ca fiecare copil o mai asteapta, in adancul sufletului. Dar multi s-au plictisit de asteptat si au ales sa se duca in Forks. 😀

  3. Izabela spune:

    …pacat…inca am senzatia ca la anu va mai aparea unul dar din pacate…nu se va intampla..:((

    • Alex spune:

      Si eu la fel. Nu imi vine sa cred ca s-a terminat.Ieri am fost si l-am vazut si eu la cinema.Si imediat ce s-a facut ecranul negru m-a cuprins o stare de melancolie..Oricum filmul a fost extraordinar si ma bucur ca l-au impartit in doua. O sa-mi fie dor si mie, dar dupa cum spune si Ramona :”Magia nu va muri niciodata”! 😦

  4. Andu` spune:

    Hei, ce spui de un link exchange? 😀 Eu te-am adăugat deja. 🙂

  5. mimirelush spune:

    hei buna!ce zici daca m-ai adauga si pe mine la blogroll?daca esti de acord te rog sa imi spui,ca sa te adaug si eu

Lasă un răspuns

