Achizitii BOOKFEST 2011 + In Posta (7)


In primul rand, vreau sa ne scuzati  pentru ca de abia acum vedeti achizitiile de la Bookfest 2011, dar uite ca ne-am luat cu altele si am uitat. Bookfest-ul a fost o experienta minunata, din punctul nostru de vedere si daca aveti ocazia, nu trebuia sa-l mai ratati! Dar sa lasam vorbele si sa trecem la…poze 😀 :

Si multe MATERIALE INFORMATIVE, PLIANTE SI SEMNE DE CARTE de la diverse edituri.

Mai sus avem pliante de la editura Litera cu noutatile din colectia PREMIUM si noutati din noua colectie a editurii All : Strada Fictiunii.

In dreapta avem un pliant tot cu niste noi aparitii de la editura All. Aici avem mai multe semne de carte de la diverse editurii. Aflam de la Nemira ca volumul al treilea din seria TEMERAIRE scrisa de Naomi Novik se numeste Razboiul Pulberii Negre si ca va aparea in curand si la noi.

NEMIRA. Stephen King . Si George R.R.Martin cu extraordinara lui serie Cantec de Gheata si Foc.pe care vi-o recomand din toata inima!

Din toamna, la editura LEDA ne vom putea bucura de volumul sapte din seria Jurnalele Vampirilor – Miez de noapte si de volumul trei din seria Instrumente Mortale – Orasul de Sticla. Mai sus puteti vedea si copertile acestor volume.

RAO. Cu doua noi aparitii incantatoare : Fior de Maggie Stiefvater si A 16-a Luna de Kami Garcia si Margaret Stohl.

De asemenea, avem si copertile urmatoarelor volume si titlurile : A 17-a Luna este urmatorul volum din seria Cronicile Casterilor, iar Dainuire si Pentru Totdeauna sunt urmatoarele volume din seria Lupii din Mercy Falls.

Urmatoarele poze reprezinta urmatoarele aparitii de la editura RAO de care ne vom bucura pe parcursul verii, dar si din toamna.

Aceasta carte a aparut deja si este disponibila pe site-ul editurii.

Aici avem  niste carti pe care stiu ca le asteptati multi dintre voi si anume, Eternitate -volumul al treilea din seria Fascinatie de Melissa Marr si Luna Albastra-volumul al doilea din seria Nemuritorii.

Speram sa va placa! 🙂 Click pe fiecare poza ca sa se mareasca.

14 comentarii la “Achizitii BOOKFEST 2011 + In Posta (7)

  1. Blacky spune:

    Wow.Doar atat pot sa spun..
    Nu imi vine sa cred ca Daca as ramane de Gayle Forman apare si la noi!Abia astept:X.
    Am citit-o in engleza si mi-a placut foarte mult

  2. RRoxana spune:

    „If i stay”??uau! UAU! Ce super!! Si Eternitate arata super!

  3. Miky~Crys spune:

    Hey, ajutati-ma si pe mine cu cv, va rog 🙂

    Vreau sa-mi iau Lupii din Mercy Falls da’ nu stiu din ce perspectiva e povestita. So.. Reply, pls 🙂

    • Andreea spune:

      Fior e povestita din ambele perspective, un capitol Sam, un capitol Grace. 😀 Oricum cartea este extraordinara, merita sa o iei. O sa-i fac si o recenzie in curand si astept parerea ta!

  4. vegetamirel spune:

    Alex,cum sunt cantecele serafimului?:)

    • Alex spune:

      Acum o citesc si sunt pe la jumatatea ei. E foarte tare si imi place foarte mult stilul lui Anne Rice. Sper sa reusesc sa-i fac si o recenzie duminica ca sa-ti faci o idee despre carte. Oricum, eu ti-o recomand de pe acum! 😀

  5. Myruna spune:

    Super achizitii. Si eu mi-am luat de la Bookfest Darul. Este o carte extraordinara, voi v-ai aucat de ea? Daca nu puneti-o rapid pe lista de lecturi. Merita! 🙂

    • Alex spune:

      Multumim, Myruna. Nu, inca nu m-am apucat de ea,stiu ca trebuie si sunt sigur ca e foarte tare. Dar mai sunt atatea carti care iti fac cu ochiul pe langa ea, ca nici nu stii pe care s-o alegi. Oricum o sa o citesc cu siguranta in vara asta!

  6. andreiutz1997 spune:

    alex,am vrut sa te invit sa participi la un concurs pe blogul meu.

  7. Ioana spune:

    Cate carti…! Super achizitiile de la Bookfest. Cum e Programatorul Divin? Asta daca v-ati apucat de ea…:D
    Si apare si la noi If I stay!!!*happy happy happy*
    Spor la citit!

Lasă un răspuns

