CONCURS Orasul de Cenusa *Incheiat*


UPDATE: Am avut compuneri foarte bune, din care ne-a fost iarasi extrem de greu sa alegem, asa ca am facut iarasi un top al celor mai bune trei compuneri,dar de data aceasta si celelalte doua locuri vor fi premiate cu cate o carte, oferita de asemenea de editura LEDA.

1.Castigatoarea este Evelina Aniţaş cu compunerea „Impas” pe care o puteti citi aici (sper sa aveti rabdare fiindca este destul de lunga, dar foarte frumoasa). Felicitarile noastre si asteptam urmatoarele aventuri ale Ninei! Sa speram ca o vom citi integral in cartea pe care suntem siguri ca vei reusi sa o termini si sa o lansezi!

2. O compunere care ne-a placut iar extrem de mult este cea a Alexandrei Cîrstian numita Koden. Si noi vrem sa stim daca reuseste  Gabrielle să salveze îngerul!

3. Madalina Stoica ne-a uimit cu compunerea ei intitulata „Colţul meu de rai”, care ne descrie o lume pe care toata lumea o poate avea daca vrea cu adevarat, si anume minunata lume a cartilor.

Le multumim tuturor participantilor fiindca toti au avut compuneri care ne-au facut placere sa le citim, dar mai ales le multumim pentru curajul pe care l-au avut de a participa la un concurs un pic mai complicat, sa zicem.

Vreti sa castigati urmatorul volum din seria INSTRUMENTE MORTALE – Orasul de Cenusa? Daca da, atunci uite ce aveti de facut.

Stepehnie Meyer a zis : „Seria Instrumente Mortale creeaza o lume de poveste in care as fi incantata sa traiesc.Absolut minunata”.

Anais Nin a zis : „Dupa parerea mea,cand un scriitor scrie o carte, o face pentru ca are nevoie sa creeze o lume in care ar vrea sa traiasca”.

Imaginati-va ca sunteti scriitori si creati si voi propriul vostru univers, propria voastra lume de poveste in care v-ar placea sa traiti. Cea mai originala si mai frumoasa compunere castiga!

Compunerile ni le trimiteti pe mail  la adresa thesearchforsmthmore @ yahoo.com.Concursul se desfasoara intre 23-30 iunie 2011. Castigatorii(da, vor fi mai multi:surpriza!) vor fi anuntati vineri, pe 1 iulie, la ora 13. Succes!

Multumim Editurii Leda, sponsorul acestui concurs!

29 comentarii la “CONCURS Orasul de Cenusa *Incheiat*

  1. ioanaraluk95 spune:

    nu prea inteleg despre ce trebuie facuta compunerea…. 😐

    • Alex spune:

      Ioana, deci trebuie sa creezi o lume de poveste fictiva,o lume a ta, ideala pentru tine,condusa dupa propriile tale reguli etc, o lume in care sa te refugiezi atunci cand esti trist sau cand te-ai saturat de lumea noastra. Cum ar arata acest univers al tau? Cam asta vrem de la tine, imi cer scuze daca cerinta din postare nu a fost destul de explicita.
      P.S Bineinteles ca idealul ar fi sa ne faci si pe noi sa dorim sa traim in lumea ta. 🙂

  2. Aniri Irina spune:

    Ma bucur ca de data asta , am acest volum . deoarece cerinta hihi este destul de complexa . nu suntem chiar scriitori sa folosim ” cuvinte mari ” iar cand lasam frau liber imaginatiei cine stie cat scriem de va plictisiti cand cititi :)))

    • Alex spune:

      Cerinta este pe masura cartii, care este o carte superba. Nu v-am cerut sa fiti scriitori, ci doar sa va imaginati. Am vazut ca multora dintre voi le merge condeiul. Si din contra, nu ne plictisiti ca scrieti mult, este o bucurie pentru ca arata ca va dati interesul si ca tema aleasa este pe placul vostru.Ca sa nu mai vorbim de imaginatia uluitoare a fiecaruia dintre voi! 😀

  3. Aniri Irina spune:

    Poi tocmai asta e , talentul literar trebuie sa fie cat de cat acolo , si mai ales …cand incepi sa descrii o alta lume …off…mereu ti se pare ca ai scris prea putin 🙂 Anyway ma bucur ca totusi cititi toate Compunerile , Si poate de data asta chiar le veti Afisa pe toate , tura trecuta v’am rugat si nu le’ati pus cu toate ca raspunsul vostru a fost afirmativ , le faceti o bucurie pana si celor care nu castiga , faptul ca isi vede compunerea la care si’a dat foarte mult silinta pe blogul vostru .

    • Alex spune:

      Au fost puse si celelalte compuneri la postarea cu concursul trecut. Scuze pentru intarziere. Ma cam deranjeaza tonul tau „ca totusi cititi toate compunerile” ce ar trebui sa insemne asta? Si da, raspunsul meu a fost afirmativ atunci,pentru ca m-ati rugat voi, chiar daca de la inceputul concursului am mentionat ca va fi postata doar compunerea castigatoare.

  4. Aniri Irina spune:

    Verificasem concursul zilele urmatoare dar nu erau iar apoi am vazut ca se postase altceva asa ca nu am mai dat pagina anterioara sa vad , cand m’am inscris stiam ca nu vor fi postate de aceea v’am si rugat in comentariu 🙂 ,
    Tonul meu nu are nimic nu trage concluzii pripite 😛 , imi place blogul vostru , de aceea imi doresc sa fiti seriosi si corecti , ca pana acum !
    Concurentilor le urez Mult Noroc 🙂

  5. Sayuki spune:

    Compunerea trebuie sa fie pur si simplu o descriere a acestei lumi, sau o compunere in toata regula, cu actiune si personaje?

  6. Evelina spune:

    Concursul e superb. Îmi plac cel mai mult concursurile în care chiar trebuie să faci ceva pentru a câştiga, nu să aştepţi să fi numărul norocos. Am totuşi o nelămurire. Este vreo limită în care trebuie să ne încadrăm? Adică, să fie mai lungă de… şi mai scurtă de… :D.

    • Alex spune:

      Ma bucur din suflet ca ne intelegi, Eve! Si noi am ajuns la aceasta concluzie, ca trebuie sa mai si muncesti un pic ca sa castigi. O limita nu este…dar compunerea nu ar trebui sa depaseasca mai mult de 3-4 pagini. 🙂

  7. Ati primit lumea mea?:D

  8. Izabela spune:

    …ador cartile astea…ma bucur ca le am pe amandoua…
    nu cred ca ma descurcam la concurs..:)

  9. Andra spune:

    M-am inscris si eu…sper ca e frumoss !

  10. Evelina spune:

    Scuze că tot întreb, dar cum să trimit compunerea: ca fişier Word sau pur şi simplu ca mail?

  11. mmada spune:

    Castigatorul?;;)
    pe cand il puneti?:D

  12. Sayuki spune:

    Super, am ajuns pe locul 2 😀
    La locurile 2 si 3 primim tot Orasul de Cenusa, sau alta carte? 🙂

  13. Claudiu spune:

    Felicitari! 😀

  14. Evelina spune:

    Uau. Mulţumesc din suflet! ❤ Felicitări atât celorlalte câştigătoare- au avut compuneri originale şi captivante, cât şi tuturor participanţilor! Felicitări şi blogului care întotdeauna ne uimeşte cu concursuri superbe!

  15. mmada spune:

    Felicitari tuturor:*

    Am castigat si eu de aceasta data ceva\:d/

Lasă un răspuns

