Banchetul Nebunilor , VM4 – Rachel Caine


 

La inceput, seria Vampirii din Morganville era pentru mine  o ocupatie pana cand apareau urmatoarele volume din alte serii cu vampiri, de la editura Leda cat si de la Litera( Casa Noptii). Dar odata cu terminarea volumului al patrulea – Banchetul Nebunilor- pot spune ca aceasta serie a devenit una dintre seriile mele preferate de acest gen. Nu stiu daca este limbajul adolescentin : „coca sfaraitoare”,personajele sau povestea in sine, dar imi place din ce in ce mai mult.

Acest volum se invarte in jurul noului personaj aparut, Bishop,care are niste planuri care iti dau fiori. Seara Banchetului este una tensionata, in care ne sunt dezvaluite multe secrete , care pe mine m-a tinut cu sufletul la gura si in care pana si cele mai puternice personaje sunt ranite. Deja ne-am obisnuit ca in fiecare volum sa aiba loc un eveniment in urma caruia se petrec lucruri dezastroase, dar parca de data asta a fost mai mult decat de obicei.

Sincer, eu ii admir curajul si evolutia lui Claire, nu stiu daca as suporta sa stiu ca parintii mei tocmai s-au mutat intr-un  oras care roieste de vampiri si sa fiu atat de stapan pe situatie. Mi-a placut foarte mult si de evolutia personajului Myrnin si acum ca s-a descoperit si un leac pentru „boala” sa, chiar sper sa nu fie omorat. Finalul ne lasa intr-un mega suspans, fiecare personaj e pus la grea incercare si trebuie sa incerce sa protejeze orasul de adeptii lui Bishop,care au inceput deja sa-l distruga dand foc Caselor Fondatoarei.

Initial, Bishop parca nu-mi inspira cine stie ce frica, ok este un vampir malefic, dar cand am vazut ca este in stare sa actioneze dincolo de orice reguli, fara sa-i pese de nimeni si de nimic, nici macar de fiica lui, mi-am mai schimbat parerea. Si trebuie sa recunosc ca nu e asa de usor sa creezi un personaj negativ, care sa-ti exprime frica si prin paginile cartii.

Banchetul Nebunilor este o carte ce nu trebuie ratata, o carte care te tine permanent in priza si in care mereu se iveste ceva nou chiar cand cititorul zice : ” Ce poate sa se mai intample?” cu o poveste care pur si simplu te cucereste.

Stati pe aproape, fiindca s-ar putea ca saptamana viitoare sa apara linkul de precomanda pentru volumul al cincilea din serie: Domnia Haosului.

Titlu romanesc: Banchetul Nebunilor
Titlu original: Feast of Fools
Autor: Rachel Caine
Editura romaneasca: Leda
Editura originala:  NAL Jam

Traducator: Adrian Deliu

3 comentarii la “Banchetul Nebunilor , VM4 – Rachel Caine

  1. ioanaraluk95 spune:

    ce mi-a placut cartea asta :X:X:X:X:X
    abia astept urmatorul volum 😀

  2. mmada spune:

    ahh ma faci curioasa…:))..nu am citit nimic din seria aceasta..si am doar volumul 4:))

    super recenzia:D

Lasă un răspuns

