JS2 -“Sete de sange”- cu revista Bravo din 21 iunie!


Update: Avem si coperta care o sa fie la noi.

Având la bază serialul de televiziune de mare succes inspirat de seria de romane semnate de L.J. Smith, Jurnalele lui Stefandezvăluie adevărul despre ceea ce s-a petrecut în realitate între Stefan, Damon şi Katherine… şi cum a debutat triunghiul amoros dinJurnalele Vampirilor.

Când prima lui dragoste, Katherine, îl transformă în vampir, Stefan Salvatore îşi vede lumea — şi sufletul — distruse. Acum, el şi fratele său, Damon, sunt nevoiţi să fugă din oraşul natal, unde riscă să fie descoperiţi… şi nimiciţi.

Cei doi fraţi se îndreaptă spre New Orleans, căutând un adăpost sigur. Însă oraşul este mai periculos decât şi-ar fi închipuit vreodată, deoarece este plin de vampiri… şi de vânători de vampiri. Oare viaţa veşnică a lui Stefan va fi blestemată pentru totdeauna?

 

Traducere de Adrian Deliu

Format: 10,5 x 17,5 cm, 288 pagini, copertă broşată

Preţ: 10,99 lei (se comercializează numai împreună cu revista BRAVO începând din 21 iunie)

Editura Leda ne anunta ca au primit acceptul celor de la Bravo pentru a continua seria + acceptul proprietarilor (Alloy/Warner Bros), deci volumul doi din Jurnalele lui Stefan – Sete de sange- va aparea luna aceasta, mai exact pe 21 iunie!

Iei, ce ma bucur! 😀

19 comentarii la “JS2 -“Sete de sange”- cu revista Bravo din 21 iunie!

  1. Nicole94 spune:

    Ce ma bucur ca seria continua cu Bravo! Coperta e superba, apropo! 8->

  2. B-kitty spune:

    Ha, bine ca ne dau toata seria in acelasi format si acelasi pret. 😀

  3. RRoxana spune:

    Eu eram sigura ca vor accepta, era chiar o risipa de bani sa nu scoata si urmatorul volum tot la Bravo. 21 iunie suna a naibii de bine! Mare pacat ce pe 20 si pe 22 am examenele si sper sa nu uit :))

    • Alex spune:

      Bac, nu? Iti tinem pumnii! 😀

      • RRoxana spune:

        Nu, nici chiar asa… :)) Sabinna are bacul, eu am admiterea la liceu , asa ca trec intr-a 9 a.:D Si ma bucur ca nu dau acum bacul :))

      • Alex spune:

        Aaa..scuze. Si eu am dat anul trecut admiterea la liceu, cu testele lor nationale, unice, pisa etc. Succes la admitere atunci! Oricum feedback-ul meu despre clasa 9 nu e unul bun: e mult mai greu decat la generala si toti profii au pretentii de la tine si iti arunca cu 2 si 3 fara sa le pese.E un mic soc. Ma mir ca am scapat de 2. 😀 Si la ce vrei sa dai: real sau uman?

      • RRoxana spune:

        La real.Cred ca in semestrul asta m-am razgandit de vreo 10 ori ( fara exagerari).. Desi ma potriveam mai mult la uman, sunt sigura ca ma voi bucura de alegerea facuta. Tu la ce profil esti? Acum ca mi-ai zis poate la mine nu va fi un soc sa iau vreun 2 (totusi, sper din suflet sa nu fie cazul!)

      • Alex spune:

        Tot la real sunt si eu, profilul: mate info bilingv. Si eu am avut foarte mult dubii in legatura cu alegerea profilului, oricum este mult mai greu decat la uman, dar iti ofera mult mai multe oportunitati pentru viitor.

      • Sabinna spune:

        Da… Eu iti pot spune din experienta a 4 ani de liceu la filo cu engleza intensiv, adica m-am dus pe uman. La real este mult mai greu. Mie liceul mi s-a parut mult mai simplu din toate punctele de vedere, atat in ceea ce priveste notele cat si modul in care asculta/evalueaza profesorii si in plus asta se vede si in mediile mele mult mai mari fata de generala.

        Oricum bafta la admiterea la liceu. Sa intri unde iti doresti.

  4. Madda Ilade spune:

    Ma bucur tare mult ca va aparea si acest volum impreuna cu revista Bravo si sper sa se intample acelasi lucru si cu cel de-al treilea. Abia astept sa vad noua coperta!

  5. Andra spune:

    Ooo 😡 Ce taree!De abia astepptt! ;x

  6. Ioana Pffh spune:

    deabea astept si volumul 2 😡

    sunt curiiiioasa :))) ❤

  7. yoyubyta spune:

    dak am ratat primul volum de unde il pot cumpara??

  8. yoyubyta spune:

    dak am ratat volumele le mai pot cumpara??….de unde??

Lasă un răspuns

