Carti romantice cu Libertatea pentru femei continua: Seria Cvartetul Mireselor


Urmatoarele titluri vor fi:

Parfumul iubirii de Nora Roberts.

Parker, Emma, Laurel și Mac sunt prietene din copilărie. După ani întregi în care au improvizat nunți magnifice în curtea din spatele casei, ele lucrează în propria lor companie specializată în organizarea de nunți din Connecticut.

Aparent, viața amoroasă a Emmei este de-a dreptul înfloritoare. Cu un corp de invidiat și înflăcărată din fire, ea aduce o pată de culoare în orice încăpere, asemenea aranjamentelor florale pe care le realizează. Bărbații roiesc în jurul ei, dar Emma este o romantică incurabilă și tânjește după o dragoste ca-n povești, care să dureze până la adânci bătrâneți. Numai că bărbatul de care se simte atrasă nu e deloc genul romantic. Jack este un tip drăguț, însă provine dintr-o familie destrămată, iar escapadele frecvente ale tatălui său l-au făcut reticent la tot ce înseamnă relație de durată. Dacă vor să ajungă la un numitor comun, cei doi vor fi nevoiți să aibă încredere în povestea lor – și în propriile inimi…

Nora Roberts, unul dintre cei mai bine vânduți autori în topul New York Times, ne oferă o poveste despre dragoste, prietenie și familie și despre acele momente unice care transformă o relație oarecare în marea iubire.

Povestea celor patru prietene continuă în Trăiește clipa, a treia carte din Cvartetul mireselor.

Traieste clipa de Nora Roberts.

Parker, Emma, Laurel și Mac sunt prietene din copilărie. După ani întregi în care au improvizat nunți magnifice în curtea din spatele casei, ele lucrează în propria lor companie specializată în organizarea de nunți din Connecticut.

Laurel McBane este pasionată de arta culinară și creează cele mai extravagante și mai strălucitoare torturi și deserturi, tușa finală a unei nunți perfecte, așa cum sunt cele organizate de cele patru prietene pentru clienții lor. Cât despre dragoste, crede în ea doar în teorie, căci este mult prea modestă ca să-și închipuie că poate avea parte de ea. Mai ales că este atrasă de tipul de bărbat puternic și inteligent, exact așa cum este Delaney Brown, fratele lui Parker, de care Laurel este îndrăgostită în secret încă din copilărie. Del este atât de protector și de drăguț, încât ea nu crede că ar putea să depășească vreodată granița prieteniei. Dar, când o clipă de pasiune dezlănțuită o aduce în brațele lui, într-un sărut pătimaș, Laurel va trebui să-și învingă temerile din propria minte și să transforme clipa în eternitate.

Nora Roberts, unul dintre cei mai bine vânduți autori în topul New York Times, ne oferă o poveste despre legăturile indestructibile ale prieteniei și despre puterea de netăgăduit a dragostei.

Povestea celor patru prietene se împlinește în Fericiți pentru totdeauna, volumul al patrulea din Cvartetul mireselor.

Fericiti pentru totdeauna de Nora Roberts.

26 comentarii la “Carti romantice cu Libertatea pentru femei continua: Seria Cvartetul Mireselor

  1. RRoxana spune:

    Eu nu am mai continuat, le-am luat doar pe primele 2 😀

  2. Andu` spune:

    In ce zi apar si cat costa?!?!
    Jur, site-urile ziarelor sunt atat de incurcate…, ori sunt mult mai obosit decat cred. 🙂

  3. andreea spune:

    eu nu am mai gasit-o :(( stiti daca se poate da comanda?

  4. luly spune:

    Eu nu am luat pana acm decat ` O femeie implinita` , prima carte a seriei ` Carti romantice`. :)):))..pur simplu am uitat!! Dar acm asi vrea sa-mi iau restul cartilor.. (` Traieste clipa`, `Fericiti pentru totdeauna` si restul).. asi vrea sa stiu de la cititori cum sunt celelalte 3 carti care le-am pierdut :|.. k daca is faine sa le comand… MS :*:*

    • Ana spune:

      pot sa iti spun ca sunt foarte frumoase si interesante, nu le poti lasa din mana pana nu le termini:D:D…si pot sa iti spun ca au mai multa actiune decat „O femeie implinita”…daca aceasta carte ti-a placut cu siguranta o sa iti placa mai mult „Cu fiecare zi”, „Vis in alb” si „Parfumul iubirii”..

    • cristina spune:

      eu iti recomand sa le iei sunt foarte interesante si te tin in suspans eu le luam si la munca sa le citesc…:P

  5. luly spune:

    Mersi,Ana!! :*:*

  6. angela spune:

    Eu am ratat „Parfumul iubirii” de nora roberts, si as vrea sa stiu daca o mai pot gasi la chioscurile de ziare.(20.06.)

  7. just.me spune:

    Sunt super tari din pacate nu am luat povestea lui Mac aik prima carte din cvartetul mireselor „Vis in alb” in rest le am pe cele 2 si luni apare si ultima din serie „fericiti pentru totdeauna” sunt chiar tari si merita citite:) au de toate in ele..suspans , romantism dinamism si ceva picanterii!!

  8. gabriela spune:

    Am cumparat ultimul volum din Nora Roberts as vrea sa stiu de unde pot cumpara si celalalte doua volume.Sunt foarte interesata sa le cumpar.

  9. dali spune:

    mi-au placut cartile norei roberts
    va aparea ceva de amanda quick sau julie garwood?

  10. rebeca spune:

    revista+carte apar in fiecare luni si numa o zi sau toata saptamana?

    • Andreea spune:

      Apare in fiecare luni si daca nu ai prins luni, s-ar putea sa mai aibe si urmatoarele zile, numai daca a ramas.

  11. erika spune:

    vor aparea oare si carti de Jude Deveraux? Nu stie cineva de unde mi-as putea comanda carti de Jude Deveraux? Ma intereseaza in special Geamana de Foc si Geamana de Gheata!

  12. neli spune:

    pentru fetele care vor cartile aparute deja, eu le-am comandat la adresa respectiva de email si le-am ridicat personal de la sediul ringier din pipera (bucuresti) …alta varianta este sa se plateasca in avans si apoi ele vin prin posta…tvx potale 2.5 ron ptr 4 carti, apoi creste valaorea in fct de nr cartilor comandate.

  13. tin cong nghe spune:

    tin cong nghe…

    […]Carti romantice cu Libertatea pentru femei continua: Seria Cvartetul Mireselor « Thesearchforsomethingmore's Blog[…]…

  14. danciu stefania antonia spune:

    sunt superbe…acum citesc al 3 volum „fericiti pentru totdeauna”

Lasă un răspuns

