Concurs URZEALA TRONURILOR


Aici puteti vedea si restul compunerilor.

UPDATE: Castigatoarea este Alexandra Enache! Felicitari! Compunerea ei o puteti vedea aici. De asemenea am facut si un top al celor mai bune 3 compuneri.

1.Alexandra Enache – Castigatoarea

2.Madalina Stoica – Compunerea ei –aici

3.Maria Cristina Harja – Compunerea ei –aici

Vreti sa castigati primul volum din celebra serie Cantec de Gheata si Foc scrisa de George R.R.Martin?

„Romanul care marcheaza fara doar si poate inceputul detronarii lui Tolkien: Urzeala tronurilor.“

Trebuie sa creati o poveste cu titlul ” Atingerea De Gheata A Focului„. Daca va puneti imaginatia la contributie suntem siguri ca o sa iasa ceva minunat. Compunerea castigatoare va fi aleasa de noi si va fi postata si pe blog. Am zis sa mai lasam o vreme site-ul random.org si sa trecem la niste lucruri mai creative, mai ales ca acum aveti si mai mult timp liber fiindca scoala e pe sfarsite.

Concursul se desfasoara intre 06-20 iunie 2011. ( Daca aveti nevoie de mai mult timp, ne spuneti si putem sa-l mai prelungim). Compunerile ni le trimiteti pe mail  la adresa thesearchforsmthmore @ yahoo.com.

Multumim Editurii Nemira, sponsorul acestui concurs!

30 comentarii la “Concurs URZEALA TRONURILOR

  1. ladyandreea spune:

    Lucrarile trebuie sa aiba o anume tematica sau pot fi despre orice numai titlul sa fie acesta?

  2. alesssandraa spune:

    exista o limita?adica numar de pagini sau randuri?

  3. am o intrebare…eu ti-am trimis povestioara in document word atasat mail-ului n-am gresit nimic nu? e ok asa?sau trebuia scrisa ca si mail?

  4. Aniri Irina spune:

    Buna , ma intrebam daca o pot scrie in word si sa o atasez la mail , sau trebuie sa o scriu direct mail ?

  5. andreiutz1997 spune:

    super tare concursul!o sa particip si eu.

  6. Nadia spune:

    Buna. As vrea sa particip si eu la acest concurs, dar am dat cam tarziu de el si pt ca aproape tot timpul mi-e ocupat cu activitatile de sfarsit de an pana in data de 17 cand termin a IX a mi-e aproape imposibil sa ma ocup si de altceva. Tocmai de aceea va rog, daca este posibil, sa prelungiti termenul, eventual pana in 20, daca se poate, sa am si eu 2-3 zile la dispozitie. V-as fi foarte recunoscatoare, avand in vedere ca imi place foarte mult tema pe care ati ales-o.

  7. mmada spune:

    Suuper concursul:X

    asteptam 20 iunie;))

  8. Aniri Irina spune:

    Yeeiii 😀 e 20 iunie 😀 neatza , trezirea toata lumea ;))

    • Alex spune:

      Neataa! 😀 „Cine se scoala de dimineata, departe ajunge!”. Castigatorul o sa-l anunt un pic mai tarziu. Si stati pe faza pentru ca urmeaza un nou concurs.

  9. Aniri Irina spune:

    un alt concurs , wow , perioada asta vad ca ploua cu concursuri 😉 yeii 😀 o sa fim cu ochii pe blog , nu e graba sa aflam castigatorul 🙂

  10. so early and u wanna know the winner?! :))))) he he i want that too :X

  11. mmada spune:

    Felicitarii Alexandra!!

  12. Aniri Irina spune:

    Felicitari Alexandra !

  13. Aniri Irina spune:

    As avea si eu o rugaminte daca nu va suparati , se poate sa postati si celelalte compuneri pe care le’ati primit , banuiesc ca nu sunt singura cititoare curioasa de ideile altora 😀 inclusiv a mea :)) Va pup ,
    Felicitari inca o data Alexandra

  14. Yeeey! Multumesc mult! 😀

  15. Andreea spune:

    Felicitari!

  16. RRoxana spune:

    Felicitari Alexandra!

Lasă un răspuns

