Bookfest


Dupa cum probabil stiati am fost vineri, 27 mai, la Bookfest. Pentru prima oara. A fost foarte frumos, am vazut atatea edituri cunoscute si necunoscute, am cumparat carti si am luat o gramada de materiale promotionale. Am avut la dispozitie 5 ore in care am „batut” in lung si in lat Romexpo-ul, timp in care am vazut carti, dar am si carat de ale mele. 😀

Am prins cateva lansari, insa nu stiam despre ce carte e vorba, dar mi-a placut ca am vazut autori si chiar am vazut un interviu de la TVR Cultural. Oricum cred ca pozele vor vorbi mai mult decat pot eu:

Această prezentare necesită JavaScript.

Si pentru ca probabil ati vazut ca la Nemira s-a adus Tronul de Fier al Celor Sapte Regate, acestia s-au gandit sa organizeze un concurs. Concursul se desfasoara pe Facebook pana pe 6 iunie, cine primeste cele mai multe like-uri la poza lui primeste pachetul “Cântec de gheață și foc” cu hardcoverul Urzeala Tronurilor.

Eu ma numar printre cei pozati, asa ca daca vreti sa dati like pozei mele, va invit aici.

20 comentarii la “Bookfest

  1. Madda Ilade spune:

    Paradisul cartilor! :-<

  2. RRoxana spune:

    Mama, ce as fi vrut sa fi mers!!! Si ce v-ati luat? Eu cred ca mi-as fi luat sacul de dormit si periuta de dinti si as fi dormit acolo…

    • Alex spune:

      O sa va aratam zilele astea si tot ce ne-am luat.
      Roxana, norocul te-a lovit din nou! Te-ai uitat la rezultatele concursului? 😀

      • RRoxana spune:

        Daa, dar nu prea imi vine sa cred! :)) Nici eu nu stiu de unde scot atata noroc… :D:D V-am trimis mail, spre ca l-ati primit. 😉 Cine stie poate tine random.org cu mine :))

  3. B-Kitty spune:

    Deci asta faceau cu tronul ala? Te-am votat 😛

  4. ioanaraluk95 spune:

    si eu te-am votat abia astept sa vad ce carti v-ati luat 😉

  5. miku` spune:

    Ala e paradisul cartilor! =p~
    miku`

  6. B-Kitty spune:

    Apropo, ati castigat domeniul? Am trimis si eu mail (Monica). L-ati primit? Felicitari castigatorilor 😀

  7. Claudiu spune:

    V-ati distrat de minune! 😀

  8. lori spune:

    Te-am votat.Succes! (in cazul in care nu castigi,poti gasi cartea la un pret avantajos pe okazii;eu am luat-o cu 30ron,transport inclus)

  9. ella97 spune:

    Si eu am fost la bookfest :X..nu imi mai venea sa plec de acolo :X . A fost foarte frumos .. carti superbe .. si am luat destule :D..chiar daca ..daca ar fii fost dupa mine as fii cumparat toate cartile :X

  10. vegetamirel spune:

    Pot sa postez pozele pe blogul meu? 🙂

  11. Rush spune:

    Ce de Marc Levy … =p~

Lasă un răspuns

