Ne ducem la BOOKFEST!!!


Suntem extrem de entuziasmati fiindca maine, eu si cu Andreea, o sa ajungem la targul de carte BOOKFEST. Mi se pare un vis devenit realitate(stiu, suna cam stupid),dar pentru cei din provincie este chiar greu sa ajunga si nu pot sa cred ca anul acesta chiar ajung.Anul trecut, mai aveam putin si plangeam cand ma gandeam cate lansari de carte, promotii si reduceri am ratat , lucruri pe care eu le vedeam numai din poze. Acum e diferit. Noi o sa facem poze- multe- si o sa le impartasim pe toate cu voi ,cei care nu au putut sa ajunga din n motive.

Si totusi e cineva dintre voi care merge? Maine? Daca da, ne vedem acolo!

8 comentarii la “Ne ducem la BOOKFEST!!!

  1. deea spune:

    Distractie placuta!Ce ma oftic ca nu pot ajunge:(( Mi se rupe inimioara;;) Sa va distrati si pentru cei care nu ajung:P

  2. ioanaraluk95 spune:

    waiiiii ce norocosi sunteti 😦
    mi-ar placea si mie sa merg 😦
    oricum sa va cumparati multeeeeeee carti frumoase 😀

  3. RRoxana spune:

    Ce mi-ar placea sa ajuung si eu… Sper ca la anul sa ajung si eu intr-un final….

  4. Madda Ilade spune:

    Mi-ar placea sa pot ajunge si eu…
    Sa ne aratati ce va luati de acolo.:D

  5. miku` spune:

    Cam asa sunt si eu. Ma bucur pentru voi!
    Cand am vazut ce oferte sunt…am zis ca trebuie sa ajung neaparat. dar anul asta chiar imi e imposibil
    😦
    miku`

  6. Andreea spune:

    Pacat ca se organizeaza doar in Bucuresti!
    Asteptam pozele! 😀

  7. B-Kitty spune:

    Eu zic la anul sa ne adunam mai multi.(^^)
    Nici eu nu pot ajunge. Stau acasa si mi-e ciuda pt ca sunt oferte atat de bune…

Lasă un răspuns

