www.thesearchforsomethingmore.wordpress.com in www.thesearchforsomethingmore.ro


UPDATE#2: Maine afisam castigatorii la concurs. Daca vreti sa intrati de doua ori in tragerea la sorti, postati pe blog/facebook/twitter etc despre concurs si dati un reply la mail-ul trimis daca ati facut asta.

Update: Postarea cu concursul aici.

Vreti sa ne ajutati sa fie adevarat?

Participam intr-un concurs la scoala si daca avem cele mai multe vizite, castigam un domeniu( .ro ).

Voi trebuie sa intrati si sa vizitati blogul : http://www.alexd.9ba3.ro – acesta este blogul cu care ne-am inscris in concurs.

Ca sa va rasplatim si pe voi, organizam un concurs si trebuie sa intrati zilnic fiindca in fiecare zi voi posta un mod in care puteti sa intrati de mai multe ori in tragerea la sorti.

Cartile puse la bataie sunt :

2x Pacatul Originar de P.D.James ( RAO)

2xPlangerea Arcanelor de Thierry Carmes( Nemira ).

Cartile nu sunt sponsorizate de catre aceste edituri, ci sunt oferite din biblioteca noastra. Vor fi patru castigatori.

Nu luati in seama celelalte postari de pe blog, este mai mult un blog de teme la informatica (momentan). 😀

Deci : Ne ajutati?

14 comentarii la “www.thesearchforsomethingmore.wordpress.com in www.thesearchforsomethingmore.ro

  1. Roman Diana Manuela spune:

    Multa bafta !! Aveti sprijinul meu 😉

  2. B-Kitty spune:

    Am intrat si eu. (^_^) Bafta, sper sa castigi.

  3. Andreea spune:

    Succes! 🙂

  4. lori spune:

    Am intrat. Succes!

  5. ladygabriella spune:

    am intrat! succes!!!

  6. Madda Ilade spune:

    Am intrat si eu.
    Mult succes!

  7. Oanna spune:

    Buna, am vizitat si eu site-ul.
    Succes!

  8. RRoxana spune:

    Am intrat si eu. Mult succes!!

  9. Geanina spune:

    Bafta!

  10. deea spune:

    Bafta!Si in caz ca voi avea nevoie de o problema la info stiu unde sa o gasesc:P

  11. Irina spune:

    Vrem numai vesti bune 😀 gandim pozitiv , va ajutam cu cel mai mare drag :*

  12. Vlady8 spune:

    Ajut si eu. Succes!

Lasă un răspuns

