In posta (6) si La curier (7)


De mult nu am mai facut aceasta rubrica si s-au adunat o gramada de carti. Dar am reusit astazi si speram sa va placa. In ultimul timp am fost foarte ocupati cu scoala, a trebuit sa invatam pentru teze, sa luam note…stiti voi. Insa acum suntem cat de cat mai liberi si o sa ne ocupam de blog mai mult, mai ales ca vine vara si trebuie sa va dam sugestii pentru ce veti citi pe plaja, nu? 😀

 

1. O femeie implinita de Danielle Steel, Lira

2. Lily of the Valley de Maria Alexandra Ion, Tritonic

3. A doua luna plina de Kelley Armstrong, Tritonic

4. Sotia calatorului in timp de Audrey Niffenegger, Tritonic

5. Razboiul Reginelor de Oana Stoica-Mujea, Tritonic

6. Ritualul, Cartea intai Cercul secret de L.J. Smith, CorintTeens

7. Captiva, Cartea a doua Cercul secret de L.J. Smith, CorintTeens

8. Vise de sucub, Cartea a treia Georgina Kincaid de Richelle Mead, Leda

9. Jurnalele Vampirilor, Intoarcerea: Suflete-umbra de L.J. Smith, Leda

10. Orasul Oaselor, Cartea intai Instrumente Mortale de Cassandra Clare, Leda

11. Orasul de Cenusa, Cartea a doua Instrumente Mortale de Cassandra Clare, Leda

12. Sacrificiu final de Richelle Mead, Leda

13. Reginele-Dragon, Cartea a doua Trilogia Mistica de Traci Harding, Leda

Deci, cum vi se par?

6 comentarii la “In posta (6) si La curier (7)

  1. RRoxana spune:

    Am mai spus-o odata…Dar nu ma pot abtine sa nu zic si aici…Ce pacat ca nu se poate fura dintr-o imagine!

  2. mmada spune:

    bune sugestiile:X

    Cred ca anul acesta o sa imi iau sa citesc la mare un teanc de carti=))=))

    din acest carti am vreo 5 din 13…cred ca e bine totusi:))

    Urmeaza si altele bineinteles:X

  3. ioana spune:

    o gramada de carti ai adunat :X

  4. alexxa spune:

    cea mai tare scriitoare…recomand si eu cu cea mai mare caldura cartea lui Danielle Steel,am terminat-o de citit acum o saptamana,m-am apucat de alta carte a ei.foarte reusite cartile!!

  5. musat elena spune:

    ma numesc musat elena. cum pot beneficia de volumul 2 din valea papusilor pentru ca nu am apucat sa o cumpar

Lasă un răspuns

