Colectia ” Carti romantice” la revista Libertatea pentru femei


Revista Libertatea pentru femei vă aduce, în exclusivitate, în 23 mai, romanul “O femeie împlinită”, semnat Danielle Steel. Acesta este primul volum din colecţia de excepţie “Cărţi Romantice”, lansată de cea mai iubită revistă pentru femei din ţara noastră.

Cu peste 590 de milioane de cărţi comercializate în 47 de ţări, Danielle Steel este scriitoarea în viaţă cel mai bine vândută din toate timpurile. Iată de ce ar fi bine să profitaţi de ocazia unică oferită de Libertatea pentru femei şi să cumpăraţi, luni, 23 mai, revista împreună cu primul volum al colecţiei “Cărţi romantice”, la numai 9,99 lei. Veţi pătrunde într-o lume plină de pasiune, aşa cum numai Danielle Steel ştie să creioneze. “O femeie împlinită” descrie drumul Victoriei Lawson, o fată dolofană, cu trăsături banale, complexată de fizicul ei, care nu se poate accepta pe ea însăşi aşa cum este şi care încearcă din răsputeri să nu se mai compare cu sora ei, considerată de toţi perfectă.

Intriga, o trădare incredibilă

Totodată, tânăra începe să aprecieze victoriile pe care le-a obţinut cu trudă şi să realizeze ce femeie minunată este. Şi toate acestea sunt declanşate de un eveniment uimitor, o trădare incredibilă şi o confruntare puternică în familie. O întâlnire providenţială o va ajuta săşi atingă ţelul mult visat. O poveste fascinantă, care vă va ţine cu sufletul la gură, până la final.

Detalii despre autoare:

Are 9 copii din cinci căsătorii

♦ Danielle s-a născut în 1947.
♦ Tatăl ei a fost descendentul unei familii care deţinea un brand celebru de bere, iar mama, manechin, era fiica unui diplomat portughez.
♦ A copilărit în Franţa, iar apoi şi-a urmat tatăl la New York, după divorţul părinţilor.
♦ S-a măritat întâia oară la 18 ani.
♦ A scris primul roman la 19 ani.
♦ A fost căsătorită de 5 ori.
♦ Are 9 copii.
♦ A publicat 113 cărţi.
♦ 22 de romane ale sale au fost adaptate pentru filme de televiziune.
♦ În 1997, fiul ei Nicholas Traina, care suferea de tulburare bipolară, s-a sinucis.
♦ Lucrează la câte 5 cărţi deodată, la o maşină de scris veche.

Mi se pare o oferta superba, de abia astept sa vad care sunt urmatoarele carti din aceasta colectie. Luni – O femeie implinita, Marti- Jurnalele lui Stefan. 😀

11 comentarii la “Colectia ” Carti romantice” la revista Libertatea pentru femei

  1. Oanna spune:

    La un asemenea pret cu siguranta o voi cumpara. 😀 si sper ca si celelalte titluri din colectia aceasta sa fie la fel de atractive.

  2. ioanaraluk95 spune:

    si eu voi cumpara cartea sa speram ca vor mai fi titluri la fel de frumoase ca acesta :X

  3. RRoxana spune:

    Este o super oferta ce nu trebuie ratata. Asa ca..eu nu o sa o ratez. 😀

  4. Waryna spune:

    Abia astept sa apara cartile…sper doar sa nu se cumpere prea repede si sa apuc si eu sa le iau.:)

    • Alex spune:

      Ca sa fi sigura ca prinzi un exemplar, te duci mai dimineata. Eu o sa-l iau inainte sa ma duc la scoala, ca am langa liceu un magazin de ziare.

      • Waryna spune:

        Am cumparat cartea..am avut un noroc chior pentru ca a fost ultima:))…oricum pentru celelate am „pile”:D(am vorbit cu doamna de la ziare si mi-a promis ca imi pastreaza un exemplar la celelate carti)

  5. lori spune:

    Si sper sa nu raman fara carte!

  6. Andreea spune:

    Normal ca mi-o iau :))
    Saptamana asta o sa fie o saptamana plina de carti pentru mine :))

  7. […] 1. O femeie implinita de Danielle Steel, Lira […]

Lasă un răspuns

