LILY of the VALLEY,Lena Turner Si Misterul Fratelui Pierdut – Maria Alexandra Ion


Mi-a facut o mare placere sa citesc acest roman,in primul rand pentru ca este scris de o romanca,Maria Alexandra Ion,care are doar 14 ani si in al doilea rand fiindca s-a dovedit a fi o carte fantasy foarte interesanta.

Cartea ne prezinta intamplarile si trairile din viata Lenei, o adolescenta in devenire, care aparent nu pare  sa aiba nici un fel de probleme: are doi prieteni foarte buni:Peter si Emily si o familie numeroasa,care o iubeste foarte mult. Asta pana aflam marea tristete a Lenei, accea ca este orfana, parintii ei fiind ucisi de un criminal renumit, Frank Dodge. Cand acesta evadeaza din inchisoare,lumea perfecta si siguranta din jurul Lenei se destrama, in momentul in care aceasta afla ca tinta principala a lui Frank Dodge este ea si ca telul acestuia este sa o omoare.

Din acel moment au loc mai multe atacuri ale criminalului asupra familiei Turner, dar Lena,prin curajul si inteligenta de care da dovada, dar si cu ajutorul prietenilor si rudelor sale, scapa.(bine, de doua ori ajunge si in spital).

Marele mister al cartii, dupa cum spune si titlul, este fratele Lenei, Daniel. Inainte de a fi asasinati, parintii Lenei si-au incredintat cei doi copii la doua familii in care ei aveau incredere, cu scopul de a-i proteja de Frank Dodge. O sa ramaneti surprinsi si sunt sigur ca nu va veti astepta la cine este cu adevarat Daniel Turner.

Un lucru care nu ca nu mi-a placut, dar mi se parut ca se putea evidentia si mai bine, este rautatea lui Frank Dodge, adica pe mine chiar nu ma speria cand intra personajul lui in scena si chiar aflam ca de fapt acesta are si niste sentimente si remuscari. Singurul lucru pe care acesta stie sa-l faca bine este sa ucida, dar se pare ca o cam da in bara de cand a aparut Lena in peisaj.

Cred ca in nici o carte, nu am mai intalnit ca personajele sa citeasca atatea carti,pe care sa le cunosc si sa le fi citit si eu, cum ar fi : Harry Potter, Eragon, Alchimistul de Coelho.De asemenea, aflam ca Lena este o fana a cartilor Agathei Christie.

Cartea este o impletire a unor mari romane fantasy, ne sunt oferite cateva citate si din Stapanul Inelelor, si impreuna cu imaginatia autoarei s-a creat acest roman, in care ne sunt descrise relatiile dintre parinti si copii, dintre prieteni, chiar si relatiile dintre elevi si profesori.

Lena Turner si misterul fratelui pierdut este o carte plina de mister si rasturnari de situatie(in fiecare capitol se intampla cate ceva) presarata si cu putintel umor, o carte plina de peripetii, care ne invata sa pretuim mai mult valoarea familiei si a prieteniei.

Mi-a placut foarte mult(dupa cum v-am mai spus si la alte carti) ca fiecare capitol are cate un titlu. Astept cu nerabdare urmatorul volum, autoarea a declarat ca va fi o serie, pentru ca au ramas destule lucruri nerezolvate si nespuse despre universul Lenei,care chiar m-a prins, adica cine nu ar vrea sa traiasca intr-un castel?

Cartea o puteti comanda de aici, de pe site-ul editurii Tritonic.

8 comentarii la “LILY of the VALLEY,Lena Turner Si Misterul Fratelui Pierdut – Maria Alexandra Ion

  1. ioanaraluk95 spune:

    pare foarte interesanta cartea….si faptul ca este scrisa de o romanca o face si mai speciala :X

  2. vps spune:

    vreau de mult sa imi cumpar cartea asta…

  3. lori spune:

    De acord cu ioanaraluka.

  4. RRoxana spune:

    si mie mi-ar placea sa o citesc…

  5. miku` spune:

    Am citit si eu cartea ei. Ca scriitor debutant, pot spune ca „Lily of the valley”, desi are un continut aproape stufos, ca si exprimare, modul ei de a se folosi de cuvinte e cam simplut.
    Eu am incredere in ea ca va deveni o scriitoare faimoasa, pentru ca are acel accent al scriitorilor britanici.
    Voiam, daca se poate, sa-ti cer o parere simpla, intr-un mic comentariu asupra romanului meu. Daca vrei, poti intra pe http://www.elenacostea.blogspot.com si citi o mica parte.
    Multumesc anticipat.

  6. […] Lily of the Valley de Maria Alexandra Ion, […]

Lasă un răspuns

