Micutele Mincinoase#2, IMPECABIL – Coperta


Iata si mult asteptata coperta a celui de-al doilea volum al seriei Micutele Mincinoase. Din pacate, cei de la Leda nu au mai avut voie sa scoata copertile tie-in si am avut ceva emotii in legatura cu coperta noului volum.

Acum emotiile mi-au disparut. Imi place foarte mult. Felicitari creatorului si implicit editurii LEDA!

5 comentarii la “Micutele Mincinoase#2, IMPECABIL – Coperta

  1. ioanaraluk95 spune:

    imi place coperta :X:X:X:X:X:X:X
    dupa parerea mea e mai bine ca au copertile tie-in 😀

  2. Oanna spune:

    Super coperta, imi place mult.
    Abia astept sa apara cartea.

  3. Evelina spune:

    Ador seria, iar coperta e sublimă! 😀

  4. Andra spune:

    frumoasa coperta:X

Lasă un răspuns

