The Power Of Six, Eu sunt numarul 4 #2 Din vara la Nemira


V-a placut cartea Eu sunt numarul 4 ? Se pare ca editura Nemira ne pregateste o mare surpriza si anume sa avem in vara si volumul al doilea al seriei – The Power Of Six.  Ana Veronica-Mircea(traducatoarea primului volum) a primit cartea de tradus zilele trecute si pe 15 iulie o sa o predea, asa ca este foarte posibil ca in august sa ne delectam cu cel de-al doilea volum.

In curand pe blog o sa apara si recenzia cartii Eu sunt numarul 4.

6 comentarii la “The Power Of Six, Eu sunt numarul 4 #2 Din vara la Nemira

  1. ioanaraluk95 spune:

    n-am apucat inca sa citesc cartea desi o am in biblioteca :X:X:X:X
    totusi abia astept sa vad si volumu 2

  2. Andra spune:

    Hm..nu am citit ..coperta nu mi se pare cine stie ce..dar poate e interesanta 😡

  3. Andreea spune:

    Nu am citit primul volum…nu-mi place coperta de mai sus.

  4. vps spune:

    wow…abia astept! Cartea e super!!!

  5. eduard spune:

    am cititprima carte dar sfarsitul a fost naspa sper caa continuarea sa fie mai buna

  6. Mary spune:

    mi-e mi-a placut foarte mult prima carte dar sfarsitul m-a lasat oarecum in suspans
    volumul 2 trebuie sa fie mai bun

Lasă un răspuns

