Red Riding Hood


Valerie (Amanda Seyfried) este o tânără frumoasă, îndrăgostită de un proscris, Peter (Shiloh Fernandez), dar căreia părinţii i-au aranjat mariajul cu bogatul Henry (Max Irons). Dispuşi să sacrifice totul pentru iubirea lor, Valerie şi Peter plănuiesc să fugă împreună, dar evadarea le este dată peste cap de o tragedie. Sora fetei este ucisă cu bestialitate de un vârcolac, o creatură care sălăsluieşte în pădurile din jurul satului lor şi cu care de mulţi ani sătenii au păstrat un pact fragil, sacrificându-i în fiecare lună un animal. Dar într-o noapte cu lună însângerată, vârcolacul rupe armistiţiul şi se încumetă să ia o viaţă umană.

Însetaţi de răzbunare, sătenii cer ajutorul Părintelui Solomon (Gary Oldman). Însă venirea lui  are consecinţe nebănuite, căci îi avertizează că lupul ia formă umană în timpul zilei şi poate fi oricare dintre ei. Numărul morţilor creşte cu fiecare răsărit al lunii, iar Valerie descoperă că are o legătură specială cu bestia – una care îi atrage inexorabil unul spre celălalt, iar asta o transformă în suspect, dar şi în… momeală.

A fost primul film pe care l-am vazut la noul nostru cinema si nu pot sa zic decat ca a fost o alegere excelenta. Desi multi sunt sceptici deoarece are acelasi regizor ca Twilight, care nu a fost atat de bun, eu am ramas impresionata. De ce? De tot: de personaje, de muzica, de decor, de costume, de poveste. Desi este un thriller are putine elemente care sa te sperie, mult mai accentuata fiind povestea de dragoste dintre Valerie si Peter. Va asigur ca va va placea asa ca trebuie sa-l vedeti!

This is not your grandmother’s „Red Riding Hood”!

Mai multe informatii, muzica, poze puteti gasi pe site-ul oficial al site-ului, aici.

7 comentarii la “Red Riding Hood

  1. Evelina spune:

    Am fost la cinema să-l văd de două ori! Filmul a fost incredibil! Preţ de câteva minute mi s-a părut chiar mai bun decât „Twilight”, de fapt, chiar a fost ! Am văzut că este şi carte, sper să apară şi la noi.

    • Andreea spune:

      Super, nu stiam de carte. Din ce am cautat acum este bazata pe film, nu invers. 🙂

    • Evelina spune:

      Da, într-adevăr, cartea e bazată pe film. Mi-a plăcu foarte mult filmul și, de aceea, tare aș vrea să citesc cartea. Dragostea, suspansul, misterul… toate sunt exprimate mai intens într-o carte, iar filmul „Red Ridding Hood a fost destul de profund, am stat cu sufletul la gură și muream de curiozitate cine ar fi putut fi vârcolacul. Îmi și imaginez deja suspansul din carte. 😀

  2. Andra spune:

    Nu am vazut filmul…nu stiu daca o sa il de-a la mne in Slatina la cinema :)) . Sper sa da;x

  3. RRoxana spune:

    Am auzit multe despre filmul asta, si chiar mi-ar placea sa il vad. Dar nu pot merge la cinema, deci il voi astepta in format torrent.

  4. ioanaraluk95 spune:

    cand l-am vazut prima oara pe torrent ma gandeam sa il iau ca parea fain,dar dupa am citit niste comentarii cum ca nu s-ar ridica la nivelul asteptarilor,dar acum chiar ca mai facut curioasa 😀

  5. Cristina spune:

    Eu am vazut filmul si pot sa spun ca a fost extrem de bun! Mi-a placut la nebunie si nu am regretat ca am mers la el.
    Povestea m-a tinut in suspans pana la sfarsit, totusi, vroiam mai mult la final :X:X Oricum, merita vazut!!!

Lasă un răspuns

