Castigatorii concursului aniversar


Ne pare atat de rau ca anuntam castigatorii asa de tarziu, dar nu ne-am gandit ca vor fi atat de multi participanti si atat de multe intrari (am depasit la unele carti chiar si 150!) Una din scuzele noastre este lipsa timpului, dar si faptul ca saptamana viitoare este foarte aglomerata din punct de vedere al scolii. Speram sa nu va suparati pe noi foarte tare!

Acum…….castigatorii!

Banchetul Nebunilor a fost castigata de Evelina Anitas!

Ritualul a fost castigata de Harja Maria Cristina!

Reginele Dragon a fost castigata de Wu Ana Maria!

Orasul Oaselor a fost castigata de Radu Oana Roxana!

Aproape casatoriti a fost castigata de Ionescu Laura!

Sacrificiul final a fost castigata de Papy!

Se numea Sarah a fost castigata de Radu Oana Roxana!

Tentatia a fost castigata de Geanina G!

Dubla Constrangere a fost castigata de Claudia M!

Cartea Furiosii inca nu ne-a ajuns si de aceea castigatoarei o sa ii oferim cartea Viziuni insangerate in schimb, daca este de acord bineinteles. Ea este Harja Maria Cristina si o rugam sa ne trimita un mail cu raspunsul.

Ii rugam pe castigatori sa ne trimita un mail cu numele complet, premiul/premiile castigat/e si adresa completa la thesearchforsmthmore @ yahoo.com pentru a le putea trimite premiile. Inca o data felicitari!!

16 comentarii la “Castigatorii concursului aniversar

  1. ladyandreea spune:

    Felicitari castigatorilor!

  2. Cristina spune:

    Va multumesc foarte mult! Chiar nu mi-a venti sa cred cand am citit numele meu acolo!!! Am trimis mail-ul, sper ca a ajuns.
    Felicitari si celorlalte castigatoare!!! Lectura placuta tuturor! :*

  3. Geanina spune:

    Mersi mult ! E superba carte 🙂
    Felicitari si celorlalti!

  4. Miky~Crys spune:

    BvO castigatorilor!!! Va felicit si va pwp dulce pe toti :*

  5. Oanna spune:

    Felicitari castigatorilor!

  6. Andreea spune:

    Felicitari tuturor!

  7. laura8402 spune:

    Multumesc mult de tot,atat pentru premiu cat si pentru felicitari!Am trimis acum e-mail-ul,sper ca l-ati primit!

  8. lori spune:

    Va multumesc frumos! Felicitari si celorlalti castigatori!

  9. Dana spune:

    Felicitari castigatorilor!

  10. Andra spune:

    Felicitari castigatorilor!

  11. Raluca spune:

    Felicitari castigatorilor!

  12. RRoxana spune:

    MAMA, MAMA! Va multumesc! Acum trimit email, scuze ca nu am fost mai rapida, am avut probleme cu netul :D:D

  13. Papy spune:

    Tocmai am ridicat cartea de la posta.Multumesc mult si pentru semnul de carte,este super!

  14. Dyana spune:

    Felicitari castigatorilor, dar mie imi apar doar 10… nu mai trebuiau inca 5 ?

Lasă un răspuns

