Mai las-o moale cu fantomele- Megan Crewe


La inceput nu stiam la ce sa ma astept de la aceasta carte, citisem sinopsis-ul si imi placuse si coperta foarte mult, insa nu pot sa zic ca eram innebunita sa o incep. Dar am citit-o si mi-a placut. Nu a fost extraordinara, dar a avut o poveste frumoasa, imi place stilul autoarei, actiunea curge de la sine. Veti gasi in aceasta carte ura adolescentina, moartea cuiva drag, gasirea prieteniei, certurile dintre parinti, ajutorul dat prietenilor, pe scurt greutatile pe care aproape toti adolescentii le infrunta.

Cassie McKenna este o adolescenta de saisprezece ani care a trecut prin o mulțime de greutați, pierdandu-si sora, dar sic ea mai buna prietena. Acum singurul lucru bun care o mai inveseleste pe Cass sunt fantomele pe care le cunoaște, inclusiv sora ei. Norris si Bitzy sunt fantomele din scoala ei care o pun la current cu toate  secretele murdare ale colegilor ei. Fosta cea mai buna prietena a ei, Danielle, este inca in razboi cu ea, dar aceasta insa nu are avantajul lui Cass, acela de a sti toate secretele ei. Iar Cassie se foloseste de el si dezvaluie intregii scoli secretele Daniellei.

Totul se schimba atunci cand Tim, vicepresedintele consiliului de elevi, ii cere ajutorul pentru a putea lua legatura cu mama lui, acesta banuind secretul lui Cassie. Chiar daca la inceput nu este de acord, ajunge sa accepte si chiar se imprieteneste cu Tim. Acesta ajunge sa-si distruga viata fiindca nu poate trece peste moartea mamei lui, insa Cassie ii este mereu alaturi.

Legatura care se stabileste intre cei doi va fi foarte puternica si imi pare tare rau ca nu este o serie. Ar fi fost si mai reusita daca exista o continuare. Insa eu va recomand cartea, este o lectura foarte placuta si sper sa va placa si voua!

Titlu romanesc: Mai las-o moale cu fantomele
Titlu original: Give up the ghost
Autor: Megan Crewe
Editura romaneasca: Leda
Editura originala: Henry Holt and Co.

Traducator: Adrian Deliu

4 comentarii la “Mai las-o moale cu fantomele- Megan Crewe

  1. ioanaraluk95 spune:

    si mie mi-a placut cartea foarte mult :X:X:X:X

  2. lori spune:

    Mi-ar fi placut sa fie o serie!

  3. Oanna spune:

    Am citit si eu cartea si mi-a placut. Imi place maniera foarte placuta si atenta in care este scrisa cartea. Uneori e bine sa mai citesc si ceva care nu face parte dintr-o serie la care trebuie sa astept continuarile.

  4. Andreea spune:

    Nu am citit-o,dar imi place descrierea

Lasă un răspuns

