Ratacire, vol.2 din Damnare – Lauren Kate – Din aprilie la LITERA


Acum e sigur: RATACIRE de Lauren Kate apare luna aceasta la editura Litera!

Coperta este minunata! Zilele viitoare voi posta si sinopsisul + primul capitol, asa ca stati pe aproape.

~Alex

8 comments on “Ratacire, vol.2 din Damnare – Lauren Kate – Din aprilie la LITERA

  1. RRoxana spune:

    Hei, Alex. Coperta asta cred ca e preferata mea. Dintre toate. Insa vroiam sa iti multumesc ca mi-ai recomandat Jocurile Foamei! Am terminat azi primul volum si mi-a placut la nebunie! Abia astept sa ma apuc de volumul 2. Mercii!

    • Alex spune:

      Buna, Roxana. Ma bucur ca iti place! Nu ai pentru ce, a fost placerea mea. Cand mai ai nevoie de o parere in legatura cu o carte pe care vrei sa o citesti, nu ezita sa mi-o ceri!

  2. rheea23 spune:

    cine a facut coperta e un geniu.

  3. SeMnUl De CaRtE spune:

    alex, crezi ca vom putea gasi ratacire de lauren kate pe undeva pe la bookland aine la afipalace cotroceni?

  4. Oanna spune:

    Foarte frumoasa coperta acestui volum.
    Abia astept sa apara si la noi.

  5. LoRa spune:

    Buna!
    Parca se spunea ca va aparea in Aprilie.
    Azi e 1 Mai…si inca nu a aparut.😦 Deci, cand va aparea?

Lasă un răspuns

