Pachetul JOCURILE FOAMEI de Suzanne Collins


Pachetul contine trilogia Jocurile Foamei, de Suzanne Collins:

  • Jocurile Foamei
  • Sfidarea
  • Revolta
  • Va recomand din suflet aceasta serie, nu trebuie ratata, iar acum gasiti toata seria la un super pret de doar 60 de lei. O puteti comanda de aici.

    2 comentarii la “Pachetul JOCURILE FOAMEI de Suzanne Collins

    1. Bianca spune:

      Ce tare! Imi comand si eu pachetul zilele astea, am auzit de la mai multi ca seria merita.

    2. Mihai spune:

      Seria mea preferata! Nu pot sa cred ca s-a terminat! L-as fi cumparat si pe acesta pentru imaginea cu Katniss, dar am deja cartile.

    Lasă un răspuns

