PRECOMANDA VOL.6 DIN SERIA ACADEMIA VAMPIRILOR


Stiu ca foarte multi dintre voi ati asteptam cu nerabdare acest moment. Iata ca a sosit! De acum puteti precomanda ultimul volum al seriei Academia Vampirilor – Sacrificiu Final.

BESTSELLER NEW YORK TIMES

ULTIMUL EPISOD CUTREMURATOR DE LA ACADEMIA SF.VLADIMIR

Zarurile au fost aruncate.

Crima. Dragoste. Gelozie. Si sacrificiu final.

Regina a murit si lumea Moroilor nu va mai fi niciodata la fel. Pe Rose, victima unei inscenari, o asteapta o executie nedreapta – se pare ca nici chiar Dimitri nu o va mai putea salva acum… Iar Lissa este implicata intr-o lupta pe viata si pe moarte pentru tronul regal.
Fetele se vad nevoite sa se bazeze pe dusmani si sa-i puna sub semnul intrebarii pe cei in care aveau incredere…
Dar daca singura solutie ar fi de fapt sa jertfeasca ceea ce este mai important pentru ele?
Sa se sacrifice una pe alta?

Traducere din limba engleza de ADRIAN DELIU
Colectia: SF&FANTASY LEDA
Format: 13×20 cm
Nr.pagini: 576
Editie cartonata
Pret: 49,90 lei

Pret redus 25%: 37,43 lei

~Alex

9 comentarii la “PRECOMANDA VOL.6 DIN SERIA ACADEMIA VAMPIRILOR

  1. ioana spune:

    am comandat-o si eu abea astept sa ajunga :X:X

    • roza spune:

      te rogg… imi spui cum se termina? sau vreau sa-mi confirimi daca dimitri este din nou dhampir si ramane cu rose , iar lissa va ramane cu hristian si de asemenea regina..te rog mult de tot (probabil ai simtit si tu frustrarea asta vreodata) Multumesc anticipat

      • Diana spune:

        hey, roza;))
        dimitri devine dhampir si se impaca cu Rose. Lissa ramane cu christian si devine regina. tasha este cea care a ucis-o pe regina si a dat vina pe rose pt ca e geloasa ca i l-a furat pe dimitri. apoi tasa vrea sa o impuste pe lissa si se pune rose in fatza ei si o impusca pe ea.dar nu moare, stai linistita.:))))

      • Diana spune:

        si ar mai fi cate ceva, dar nu cred ca vrei sa iti povestesc toata cartea:))

  2. roza spune:

    te iubesccc!!! :*:*

  3. […] 12. Sacrificiu final de Richelle Mead, Leda […]

  4. antonia spune:

    Diana, te rog din suflet, am citit cele cinci volume ale seriei, dar din pacate la biblioteca nu au si ultimul volum si sunt atat de trista…imi poti spune si mie daca gasesc pe undeva acest volum in format electronic? sau daca il ai tu, ai putea sa mi-l dai si mie? te rog te rog din suflet. cred ca, cititnd aceasta serie, stii in ce situatie sunt si care imi sunt trairile…te rogggg, nu ignora acest mesaj. uite adresa mea de email este: flory2005cl@yahoo.com daca poti, te rog, ajuta-ma😡

  5. ely spune:

    cea mai tare serie ever iubesc cartile acetea imi pare atat de rau ca le-am terminat de citit as fi vrut sa fie 30 de carti stie cnv. dak o sa mai apara shi crtea a saptea? richell mead spunea in ultima carte sacrificiul final ca o sa ne bucuram in continuare de numerosele aventuri cu moroi shi dhampiri care vor urma dar oare cand ?

    • Alex spune:

      Seria s-a terminat deci nu o sa mai apara volumul 7. Dar o sa apara un spinoff al seriei – Bloodlines se numeste si este scrisa tot de Richelle Mead si apar si unele personaje din Academia Vampirilor.

Lasă un răspuns

