A fost aleasa Katniss!


A fost aleasa actrita care o va interpreta pe Katniss Everdeen in filmul Jocurile Foamei. Aceasta este Jennifer Lawrence!

Mie imi place de ea… Voua cum vi se pare?
~Andreea

3 comments on “A fost aleasa Katniss!

  1. RRoxana spune:

    Ai citit Jocurile Foamei? Stiu ca este o oferta acum de 60 de lei si mi le-as putea lua. Dar dupa aceea nu o sa mai am bani de JV6 sau de Cercul secret. Crezi ca ar trebui sa mai las ca JV si Cercul secret sa ma astepte? Sau Jocurile Foamei? Tin sa precizez ca atunci cand am citit parerile despre carti mi s-a aprins dorinta de a le lua. Astept raspuns😀

    • Alex spune:

      Roxana, eu am citit intreaga trilogie Jocurile Foamei. Dupa Harry Potter, este seria mea preferata. Eu zic sa o comanzi de indata, celelalte sa mai astepte. Plus ca poate te ajutam noi cu JV6, o sa avem concurs si cu ea!
      Plus ca la 60 de lei – merita!

Lasă un răspuns

