La curier (6)


Ieri au venit cateva carti pe care am reusit sa le pozez.

1. Cele noua chipuri ale inimii de Anita Nair

2. Evermore de Alyson Noël

3. Vampirii din Morganville 3: Aleea Intunericului de Rachel Caine

~Andreea

7 comments on “La curier (6)

  1. ioanaraluk95 spune:

    am citit si eu evermore si este superba cartea :X:X:X
    abea astept si urmatorul volum🙂

  2. GoTiCfLoWeR spune:

    si eu sunt mare fana avermore stie cnva cand apare luna albastra?

  3. ah, ah. abia astept sa fac si eu cumva rost de vol 3 din vamp din morganville
    si as vrea sa citesc si evermore

Lasă un răspuns

