Concurs Vampirii din Morganville 3 *Incheiat*


 

UPDATE 2: Folosind random.org, castigatoarea este Marin Alexandra. Felicitari! Te rugam sa ne trimiti un mail cu adresa si numele complet pe thesearchforsmthmore@yahoo.com, ca sa-ti putem trimite premiul. Multumim tuturor participantilor si stati pe aproape- daca nu ati castigat inca-mai urmeaza concursuri.

UPDATE: Pentru a castiga cel de-al treilea volum din seria Vampirii din Morganville, trebuie sa trimiteti un mail pe adresa thesearchforsmthmore @ yahoo.com cu numele vostru real si cu raspunsul la intrebarea: Care este titlul in romana al celui de-al patrulea volum din aceasta serie?

Extra entries:

1. Puteti comenta la aceasta postare. (+1)

2. Puteti sa ne votati in concursul Blog Awards si dupa ce trimiteti mailul faceti un Print Screen si ni-l trimiteti pe adresa de mai sus. (+1)

Pentru ca nu vrem sa ne mai incurcam ca data trecuta, va rugam sa ne specificati in mail numele complet, daca ati comentat/votat si la sfarsit numarul total de intrari. Numarul maxim de intrari este de 3. In acest fel ne va fi mai usor si nu vom omite pe nimeni.

Concursul se desfasoara intre 11-18 martie. Castigatorii ii vom anunta pe data de 18 martie la ora 16:30.

Va multumim si mult noroc!

~The Search For Something More

18 comentarii la “Concurs Vampirii din Morganville 3 *Incheiat*

  1. ioanaraluk95 spune:

    si ca sa inteleg daca participam la concursul de pe facebook participam si aici numa daca trimitem mail?

  2. Andreea spune:

    Se pune daca comentariul contine thesearchforsomethingmore.com – Andreea.

  3. madalin spune:

    Am primit astazi cartea.Inca o data multumesc

  4. RRoxana spune:

    Eu nu am citit nici o carte din „Vampirii din Morganville”, asa ca nu cred ca pot distruge bucuria celor care au citit deja volumele 1 si 2. Corect, nu?:D Succes tuturor!

    • Alex spune:

      Ba sigur ca poti! 🙂 Daca o castigi pe a treia, ai un motiv intemeiat sa-ti cumperi primele doua volume. Iti recomand seria, mie imi place foarte mult!

  5. Oanna spune:

    O serie foarte frumoasa, abia astept sa citesc si volumul 3 😀

  6. Timea spune:

    Primele doua carti au fost superbe! Abia astept sa citesc volumul trei. Mult succes participantilor!

  7. Si eu recomand seria. Am citit si eu primele doua volume. Nu prea vroiam sa le citesc, credeam ca sunt alte carti care ma vor plictisi
    da’ le-am citit atat de repede. Sunt foarte frumoase. Preferatul meu ramane shane 😀

  8. daniel spune:

    Interesant, promovati carti de la Litera prin concursuri sponsorizate de Leda. Ei stiu?

  9. Oanna spune:

    Daca am dat deja mailul ce fac? Trimit un alt mail in care raspund la intrebare sau? 😀

  10. frumos concurs ! multumesc !

  11. RRoxana spune:

    Felicitari Alexandra!

  12. Oanna spune:

    Felicitari!

Lasă un răspuns

