Ce carte ati vrea sa cititi si in romana?


Editura Litera ar vrea sa afle parerea voastra in legatura cu ce carti ati vrea sa se publice si in Romania. Puteti alege mai mult de una daca va plac!

14 comments on “Ce carte ati vrea sa cititi si in romana?

  1. Shauki spune:

    Across the Universe stiu ca e cumparata de-o editura de la noi, presupun ca Litera. Matched e sigur la Litera, traducerea e si gata, din cate stiu. Iar If Stay e la RAO – stiu ca aveau drepturile, nu stiu daca au si tradus-o…

  2. adriyann spune:

    Ar trebui sa adaugi și seriile „Uglies” de Scott Westerfeld și „Leviathan” de Scott Westerfeld.Par foarte faine😀

  3. Geanina spune:

    Iti recomand si eu 2 serii , care mie mi-au palcut f mult🙂
    Daughters of the Sea de Kathryn Lasky
    Kiss Me Kill Me de Lauren Henderson

  4. RRoxana spune:

    Sincer, le-am bifat pe toate. De toate am auzit si pe toate le-as vrea publicate:D

  5. ioana spune:

    mie mi-ar placea sa mai apara in afara de astea Personally I Blame My Fairy Godmother by Claudia Carrol

  6. harry spune:

    stiu ca nu e genul, dar mi-ar placea sa se traduca seria: Guardians of Ga’Hoole

  7. Timea spune:

    Mie mi-ar placea sa citesc Once dead, Twice shy de Kim Harrison. (seria Madison Avery). Am citit povestea in cartea Prom nights from hell,poveste care sta la baza seriei, mi-a placut mult si as vrea sa vad ce se va intampla in continuare

  8. […] Ce carte ati vrea sa cititi si in romana … […]

Lasă un răspuns

