Mostenirea Ucigasa – Gareth P.Jones – In curand la Litera


Lorelli şi Ovid Thornthwaite nu sunt ca majoritatea copiilor de treisprezece ani. Sunt gemeni, orfani, trăiesc într-un conac uriaş şi cam înspăimântător, nu merg la şcoală şi sunt moştenitorii unei averi imense. E atât de multă vreme de când încearcă să se ucidă unul pe altul, încât nici nu mai ştiu a cui a fost prima tentativă de crimă. Indiferent cine a lovit primul, încercarea de a găsi cele mai ingenioase şi mai inteligente strategii le ocupă tot timpul. Până când, într-o zi, se văd puşi în faţa unei noi provocări, aceea de a descoperi misterul ce învăluie de atâţia ani moartea părinţilor lor. Vor putea oare cei doi să lase deoparte vechea lor ură şi să supravieţuiască pentru a descoperi de unde vine adevăratul pericol?

O poveste haioasă, cu albine ucigaşe, urşi furioşi, biciclete cu lanţul desfăcut şi un secret înspăimântător, care le va schimba vieţile celor doi copii pentru totdeauna.

Copertă: cartonată
Format: 140 x 210 mm
Număr pagini: 284
Data apariţie: 14 martie 2011
Pret: 39,90 lei . O puteti precomanda de aici.

Coperta mi se pare foarte comica, fiecare copil incercand sa faca ceva pentru a-l rani pe celalalt.Iar sinopsis-ul pare promitator.

~Alex

 

6 comments on “Mostenirea Ucigasa – Gareth P.Jones – In curand la Litera

  1. Andreea spune:

    Geniala coperta! Si sinopsis-ul! Ador tipul asta de povesti🙂

  2. Zipyღ spune:

    Imi aduce aminte de Casa mea bantuita de Aramita Nalucile….
    Ai dreptate, copertaa este chiar comica
    Si chiar funnyn..
    Abia astept s-o citesc

  3. mie se pare foarte interesanta si cred ca oricarui copil i-ar place(nu sub 12 ani :D)
    eu stiu ca si acum as citi-o cu mare placere

  4. Nicole spune:

    Cartea aceasta pare a fi foarte amuzanta.:D Cu siguranta va fi pe lista mea „have to read”.

  5. lavinia spune:

    este cartea mea preferata pe langa ”mai las-o moale cu fantomele” de megan crewe merita sa le cititi

  6. Diana spune:

    Da coperta e dragutzza dar continutul cartii a fos fantastic are 239 de pagini si pot sa spun ca eu de felul meu rar cand citesc carti… dar aceasta a fost o orera de arta a fosta cea mai grozava carte pe care am citit-o vreodata!!!!!!!

Lasă un răspuns

