Castigatori Concurs Februarie !!


Ne scuzati pentru intarziere, dar am avut foarte multi participanti si nu ne-am imaginat ca ne va lua atat de mult timp!

Asadar, sa nu mai lungim vorba…castigatorii sunt alesi de random.org(care a preferat baietii azi :))

1. Pentru cartea “Mai las-o moale cu fantomele” de Megan Crewe

Monica Vlad!

 

2. Pentru cartea “Nopti de sucub” de Richelle Mead

 

Cazan Costel Cosmin!

3. Pentru cartea “Micutele mincinoase” de Sara Shepard

Roxana-Sabina Paduretu!

4. Pentru cartea “Bal mascat” de Melissa de la Cruz

Andrei Maria!

5. Pentru cartea “Morti pana la apus” de Charlaine Harris

Drumes Madalin!


Ii rugam pe castigatori sa ne trimita un mail in maxim 3 zile la aceeasi adresa( thesearchforsmthmore @yahoo.com ) cu numele si adresa completa pentru a-si primi premiul. In cazul in care nu primim mail vom alege un alt castigator.

~The Search For Something More Blog

9 comentarii la “Castigatori Concurs Februarie !!

  1. vps spune:

    Felicitari castigatorilor!

  2. Geanina spune:

    Felicitari , sa va bucurati de ele:)

  3. Madalin spune:

    Multumesc!Ai primit datele?

  4. B-Kitty spune:

    Am uitat sa te intreb daca ai primit si la mine. Monica. (^^)

  5. Costel spune:

    Imi cer scuze ca nu am trimis datele mai repede. Dar am avut probleme cu netul si nu am putut sa vad daca am castigat pana acum
    Multumesc pentru premiu.

  6. Costel spune:

    Am primit cartea luni. Multumesc.

Lasă un răspuns

