Concurs Februarie *Incheiat*


Pentru a castiga una dintre cele cinci carti trebuie sa raspundeti la niste intrebari:

1. Pentru cartea „Mai las-o moale cu fantomele” de Megan Crewe: Cum se numeste traducatorul/traducatoarea cartii?

2. Pentru cartea „Nopti de sucub” de Richelle Mead: Care este titlul in engleza al celui de-al treilea volum al seriei Georgina Kincaid?

3. Pentru cartea „Micutele mincinoase” de Sara Shepard: Cine credeti ca este „A” in serial?

4. Pentru cartea „Bal mascat” de Melissa de la Cruz: Cate volume are seria pana in prezent si cum se numesc acestea (inclusiv cele din strainatate)?

5. Pentru cartea „Morti pana la apus” de Charlaine Harris: Cate sezoane are serialul bazat pe carti pana in prezent?

Tot ce trebuie sa faceti este sa trimiteti un mail la adresa : thesearchforsmthmore @ yahoo.com cu numele vostru real si cu raspunsul la intrebarea pentru cartea pe care vi-o doriti. Va rugam sa  scrieti in casuta cu subiect : Concurs Februarie.

Extra entries: Daca vreti sa intrati in tragerea la sorti de doua ori, trebuie sa comentati la aceasta postare si/sau sa scrieti pe blogul vostru despre acest concurs. Acest lucru nu este obligatoriu, ci este la alegerea voastra.

Durata concursului: 17 februarie – 27 februarie  2011. Castigatorii vor fi alesi prin tragere la sorti, urmand sa fie  anuntati  luni, 28 februarie, la ora 16.

Succes!

Multumim inca o data  pentru cartile de mai sus Editurii Leda, care este sponsorul acestui concurs.

P.S Pentru orice nelamuriri, exista sectiunea de comentarii.

~The Search For Something More

 

55 comentarii la “Concurs Februarie *Incheiat*

  1. deea spune:

    felicitari pentru concurs!

  2. Madalin spune:

    Multumim pentru concurs!Bafta tuturor

  3. Sayuki spune:

    Super concursul!
    Imi incerc si eu norocul 🙂

  4. Geanina spune:

    Foarte frumoase premiile , in special Bal mascat:X

  5. Alexandra spune:

    Super concurs si blog ! multumim frumos !

  6. MadaIonela spune:

    Interesant concursul , multumim , foarte frumos afisul!

  7. Sayuki spune:

    Scuze pentru dublu-post, dar am uitat sa intreb: Pentru a intra in tregerea la sort de doua ori, trimitem 2 mailuri, nu?

  8. Rallu spune:

    Ma bucur ca ati organizat acest concurs! Multumim.

  9. Deea spune:

    Multumim pentru concurs:).Bafta la toti!

  10. Cristina spune:

    Ma bucur ca ai organizat si tu acest concurs >:D< :X

  11. Bianca spune:

    Super concursul ! Bafta tuturor!

  12. laura8402 spune:

    Super concurs! Mult succes tuturor!

  13. RRoxana spune:

    Ma scuzi am scris „Febtruarie” in loc de „Februarie”. Nu e problema nu? As putea intra de doua ori la sorti? Nu mai trebuie sa scriu ca e super concursul, se stie.

    • Alex spune:

      Roxana, bineinteles ca nu este nici o problema. Suntem oameni, toti gresim. 🙂
      Pentru ca ai comentat la postare, intri de 2 ori in tragerea la sorti!
      Ma bucur ca va place concursul!

  14. ladygabriella spune:

    Super concurs, bafta si mult succes tuturor!!!

  15. ladygabriella spune:

    ti-am trimis mail cu numele Elena Gabriela, numele de familie ti-l dau numai atunci cand concursul e aproape de final!

  16. ladygabriella spune:

    Cum adica, cine credeti ca este „A” in serial?

  17. Andreea spune:

    Am vazut ca multi ati trimis mail pentru mai multe carti, insa trebuie sa alegeti numai una. Va rog sa trimiteti un mail in care sa specificati la ce carte doriti sa participati.
    Multumim pentru toate comentariile frumoase!

  18. ioana spune:

    super concurs 😀
    am trimis si eu email dar la subiect nu am mai scris si februarie….nu am fost atenta cand am trimis mailul…
    sper ca nu e vreo problema :-/

  19. ladygabriella spune:

    o sa se mai faca concursuri?

  20. Ioana spune:

    Foarte fain concursul… felicitari pentru idee!(niste felicitari si sponsorului:D). Nu putem sa participam pentru doua carti, nu?

  21. Oanna spune:

    Foarte fain concursul…multumim tie dar si editurii bineinteles! 🙂

  22. Timea spune:

    Super tare concursul! Felicitari voua si multumiri editurii Leda ca sunt asa generosi. A, si mult noroc participantilor.

  23. Marya. spune:

    Ce fain e concursul…multumim. Am trimis si eu mail…sper sa am un pic de noroc 😀

  24. Francesca spune:

    Wow! 5 titluri,greu de ales! :))

    Bafta tuturor si multumim pentru concurs!!!

  25. ioana alexandra spune:

    am trimis si eu mail. sper ca l-ati primit
    daca am comentat la aceasta postare, inseamna ca am intrat in competitie de 2 ori, nu?

  26. Evelina Anitas spune:

    am trimis si eu :D… noroc tuturor

  27. Paula B. spune:

    foarte tare ❤

  28. lori spune:

    succes tuturor participantilor!si multumim pentru concurs.

  29. piticmic spune:

    Super. O sa avem 5 castigatori bucurosi 🙂

  30. Alina Morar spune:

    ok… mail trimis, deci sunt de 2 ori in concurs ;)). abia astept sa vedem cine sunt castigatorii…
    Thumbs up to the blog! A great work…:D

  31. Bala Ioana spune:

    Imi incerc si eu norocul :D. Foarte buna ideea de a ne da, noua, participantilor sanse duble la castig.

  32. Rxn1 spune:

    Multumim pentru concurs si bafta tuturor!

  33. B-Kitty spune:

    Ah, sper sa nu fie prea tarziu si sa pot si eu sa intru. Multumim pentru concurs, iar premiile sunt WOW… (^_^)

  34. Claudiu spune:

    adminii blogului ,Alex ,Andreea imi puteti da id-ul de mess al unuia din voi sa vorbesc ceva urgent.

  35. Cristina spune:

    Ce repede a trecut timpul 😀 A si sosit ziua cea mare,sper sa dea norocul peste noi 😀 :))

  36. ladygabriella spune:

    Sper si eu mult noroc tuturor!!!

  37. […] Mai multe citiţi pe pagina cu pricina. Iar pentru cei care au participal la concursul organizat de Alex, să nu uite că în curând o să se afle câştigătorii. Pentru cei ce n-au participat, o mai […]

  38. ladygabriella spune:

    Mai sunt cateva minute succes tuturor celor care participa!:)

  39. Ana spune:

    Deci… cine sunt castigatorii? 😀

  40. ladygabriella spune:

    Cand vor fi anuntati castigatori?

  41. alexaaa. spune:

    Super concurs ! Am trimis si eu mail . Succes tuturor participantilor !

  42. ladygabriella spune:

    Cat mai avem de asteptat?

  43. lori spune:

    castigatorii vor fi afisati luni,28 februarie,ora 16 (scrie mai sus)

  44. Anna spune:

    Iti multumesc pentru concurs..Bafta tuturor!! >:D<

Lasă un răspuns

