Flipped – „Sucit” de iubire


Adaptare a romanului cu acelasi titlu al autoarei Wendelin Van Draanen, filmul „Flipped” urmareste transformarile emotionale pe care le traverseaza doi copii pe nume Bryce Loski si Juli Baker, pe parcursul a 6 ani. Juli s-a indragostit de frumosii ochi albastri ai vecinului ei Bryce inca din clasa a II-a primara, insa nu a reusit sa atraga atentia baiatului si nici sa il determine sa-i impartaseasca sentimentele. Mai mult, Bryce Loski a considerat intotdeauna ca fetita are un comportament bizar de vreme ce se urca in copaci pentru a admira privelistea si creste gaini in curtea din spate a casei. Ajuns in clasa a VIII-a si aflandu-se in pragul complicatei varste a adolescentei, Bryce incepe sa se simta atras de vecina si colega lui Juli si isi doreste sa o sarute, insa fata in varsta de 13 ani nu il mai considera atat de grozav pe cat ii parea cu sase ani in urma si se teme ca privirea lui albastra nu exprima nimic. Ca intr-un preambul al razboiuluiadolescentin dintre sexe, Bryce si Juli invata regula contrariilor care se atrag.

Nici nu auzisem pana acum de acest film. L-am vazut in torrent pe filelist, am citit sinopsis-ul si cateva comentarii altele pozitive, altele negative si pana la urma m-am decis sa vad ce e de capul lui, a filmului bineinteles!

Din sinopsis aflati cam despre ce e vorba. Dar de fapt acesta nu dezvaluie prea multe. Filmul este profund si exprima atat de bine relatia dintre doi adolescenti, care confirma zicerea: „de la ura la iubire e doar un pas”. Ceea ce e interesant este faptul ca filmul prezinta gandurile si sentimentele protagonistilor pe rand si astfel aflam ce crede „ea” , dar ce crede si „el”. Filmul este bazat pe o carte ( normal, la cat de bun a fost!) care se numeste „Flipped” ca si filmul fiind scrisa de Wendelin Van Draanen. Am cautat cartea pe internet, am citit si pe amazon primul capitol in engleza, ma rog, ideea este ca filmul mi-a placut foarte mult, ideea lui e foarte buna si cred ca multi adolescenti au ce invata din el. De asemenea pe langa prietenia dintre Bryce si Juli, invatam si despre importanta familiei. Il recomand tuturor, dar in special adolescentilor si sper ca o sa va placa la fel de mult cat mi-a placut si mie!

Trailer:

~Alex

5 comentarii la “Flipped – „Sucit” de iubire

  1. Daniela spune:

    Vai am vazut filmul intr-o seara cand ma plictiseam. Cat am plans la el. 😀
    Pe mine m-a intristat povestea. 😦

  2. Andreea spune:

    L-am vazut si eu si mi s-a parut foarte dragut! Iubire adolescentina! 🙂

  3. Claudiu spune:

    Mersi de recomandare! L-am vazut si mi-a placut foarte mult. Cat de mult poate schimba viata un copac…

Lasă un răspuns

