Endymion Spring – Matthew Skeleton


Este prima carte pe care o citesc in care exista doua povesti paralele, una care se petrece in zilele noastre si cealalta la o diferenta de cateva sute de ani. Prima data ma gandeam ca nu o sa imi placa, ca actiunea se va incalci si nu voi mai intelege nimic. Dar am fost placut surprins. De fapt exista o singura mare poveste – cea care se petrece in zilele noastre, iar cealalta veche – este ca un fel de flashback ( ca la seriale) care ne ajuta sa intelegem mai bine povestea principala. Mi-a placut foarte mult la carte faptul ca la povestea veche – cea cu Endymion Spring – personajul legendar, paginile au un contur interesant pe margini care da aspect de vechi , ceea ce ne ajuta sa intram mai bine in interiorul cartii.

Cine sau ce este ENDYMION SPRING? Un băiat lipsit de darul vorbirii cu un scret înfricoşător? O carte care se hrăneşte cu copii? O uşă către puterea nemărginită şi cunoaşterea oprită? Toate răspunsurile se află înăuntru. INTRĂ PE RISCUL TĂU.

Am comandat cartea online de pe site-ul editurii acum cateva luni pentru ca era redusa la doar 10 lei si m-am gandit sa profit de oferta. Sinopsis-ul m-a facut s-o cumpar, dar si recenziile pozitive de pe alte bloguri, chiar eram curios. Oare aveam sa citesc un “Codul lui Da Vinci” pentru copii si tineri? Mi-a placut, a fost o carte care aduce lauda tuturor cartilor, indiferent de „varsta”. Au fost foarte multe citate interesante despre descrierea unei cartii , ce ar trebui o carte sa insemne pentru noi si ce comoara reprezinta o carte numai prin continutul ei , dar din pacate am fost asa fascinat de ele incat am uitat sa mi le mai notez.

Acum, sa va spun cateva detalii despre povestea principala: este vorba despre doi frati: Blake si Duck si totul pare normal: acestia se cearta, nu prea se suporta si fiecare in parte incerca sa faca pe „ingerasul” in fata mamei, pana cand intr-o zi  Blake gaseste in biblioteca din Oxford o carte cu o coperta foarte veche si cu un titlu sters, care abia se vedea : ENDYMION SPRING. Ce este cu aceasta carte, catre ce ii conduce ea si cat de valoroasa este si cat de multi o cauta veti afla numai citind aceasta fabuloasa poveste, in care nu lipseste lupta dintre bine si rau, prietenia sau familia.

Titlu romanesc : Endymion Spring

Titlu original : Endymion Spring

Autor : Matthew Skeleton

Editura romaneasca : Corint Junior

Editura originala : Random House

Numar de pagini : 510

Traducator : Cristina Jinga

~Alex

Lasă un răspuns

