Day 01- The best movie you saw during the last year (Cel mai bun film vazut anul acesta)


Ramona

E un film bun, extrem de bun, pe care il recomand oricui. Genul de film, poate,  genial

Alex

M-a facut sa plang si chiar nu plang la multe!

Andreea

It’s only a matter of time, before someone gets left behind…

Această intrare a fost publicată în Filme.

3 comentarii la “Day 01- The best movie you saw during the last year (Cel mai bun film vazut anul acesta)

  1. GoTiCfLoWeR spune:

    Eu asi zice :Charlie St. Cloud(e un film super din punctul meu de vedere)

  2. carcelclaudiu spune:

    Dear John e excelent! Cartea la fel! Frozen dte lasa fara cuvinte, un film foarte bun

  3. elena spune:

    dear john e foarte emotionant. mi’a placut mult de tot. v for vendetta l’am vazut acum cateva saptamani pe protv si chair mi’a placut (chiar daca nu prea obisnuiesc sa ma uit la filme de actiune cu multe impuscaturi si urlete si tot tacamul:D ). frozen nu l’am vazut inca…merita? e bun filmul?

Lasă un răspuns

