Leapsaa


1. Esti intr-o situatie unde drepturile individului nu exista. Trebuie sa alegi intre Umilinta si Bataie. Tu ce alegi si de ce?
Bataie, ca oricum ma umilesc si asa. 😀

2. 3+4= 5 este posibil?

Din cate stiu eu, nu!

3.Daca cineva maine iti pune pe masa 1 milion de euro si iti spune sa omori pe cel mai bun prieten/a, ai face-o?
Ma face sa ma gandesc la filmul „The box” cu Cameron Diaz. Categoric nu!

4. Spui intotdeauna adevarul?
Mai bine intreba: Spui vreodata adevarul”? 🙂

5. Esti la un pas sa iti realizezi cel mai mare vis al tau. Pentru a reusi trebuie sa faci un compromis pe care in mod normal nu l-ai face. De retinut e ca de nu faci acel compromis s-a zis cu visul tau pentru todeauna. Ce faci?
Depinde de circumstante.  Sunt sigur ca acel compromis nu e deloc usor si sigur implica ceva murdar , pe care daca il faci o sa-l ai pe constiinta toata viata.

6. Ai inselat, furat vreodata?
O data, am furat cand eram mic, dintr-un magazin o bomboana.  De inselat ..depinde din ce privinta..:D

7. Ce parere ai despre zicala: Creeaza-i unui om DORINTA si se va “…” pe ele principii, vise etc
Adevarat.

8.Ti s-a facut vreodata o observatie negativa in pat? Daca da care a fost aceasta?
„Da-te mai incolo!!”

9. Esti in situatia de a decide intr-o situatie fara iesire. Trebuie sa ordoni moartea a unui milion de oameni pentru a salva alti 5 miliarde. Daca nu-i sacrifici pe cei 1 milion , atunci vor muri toti. Care e decizia ta?
Sa incerc sa-i salvez pe toti. Daca nu reusesc, atunci sa moara toti! :))

10. Ce aplicatie/formula matematica ne poate da raspunsul =123456789?
Nu, nu, nu. Chiar azi am dat un test la mate. Gata cu matematica pe ziua de azi!

11. Pentru ce suma ti-ai inchiria timp de o saptamana partenera/ul?
Nu exista o suma pentru valoarea ei.

12. Dacă nu ai avea ce mânca, ai da în cap cuiva?
Probabil..

13. Când ai făcut ultima oară sex si cu cine?
Nu am facut nici prima oara si sunt intrebat deja de ultima.

14. Îti prinzi partenerul în pat cu o altă persoană, în timp ce fac sex. Cum ai reactiona?
Habar n-am. Probabil daca as avea un pistol la indemana, le-as trage un glont in cap fiecaruia :))

15. Daca ai fi Dumnezeu pentru o zi care ar fi primele 7 lucruri pe care le-ai face?
Sa fac tot ce nu-mi permit sa fac si sunt prea multe ca sa le enumar.

16. Dai bani la cersetori?
Rar, pentru ca majoritatea nu-mi inspira incredere. Daca le dau bani sa ma mai trezesc si cu una in cap ca le-am dat prea putin?!

17. Maine e sfarsitul lumii. Ai 24 de ore la dipozitie. Ce ai face in aceste 24 de ore?
Ma apuc de citit cartea „1001 de lucruri pe care trebuie sa la faci intr-o viata” si in timpul ramas incerc sa fac cate apuc. ( Sau de fapt chiar mai trebuie sa citesc cartea?)

18. Esti intr-o celula de 2/2 cu inca un partener de 10 ani. In tot acest timp ai fost pus/a la cele mai groaznice chinuri posibile. Intr-o zi ti se ofera posibilitatea de a scapa de toate acestea. Trebuie doar sa-i oferi cele mai groaznice chinuri colegului de celula timp de 2 ani. Ce alegi? Sa te chinuie in continuare sau sa-l chinui tu pe colegul de celula?
El m-a chinuit? Ca asa il chinui si eu pe el.

19. Intr-o zi te suna cineva si iti spune ca stie cel mai groaznic secret al tau. Daca nu-i dai ce si cat vrea va spune tuturor. Daca s-ar afla, acel secret ar distruge tot ce ai cladit, ai pierde totul. Ce vei face in continuare?
I’ll rip his head off and i will never think twice about it. – The vampire diaries.

20. O parere personala obiectiva despre autorul care ti-a trimis leapsa. Minim 50 de caractere.
Nu il cunosc personal. Dar ii urmaresc blogul, imi place ce scrie si cum scrie si avem destule lucruri in comun. Nici mie nu-mi place fotbalul. Si ma bucur ca mai sunt baieti care citesc. Si mai imi place si umorul lui. Multumesc pentru leapsa, Vlad.

Dau leapsa cui doreste.

~Alex

Această intrare a fost publicată în Fără categorie.

5 comentarii la “Leapsaa

  1. Vlady8 spune:

    Imi plac raspunsurile :P…

  2. carcelclaudiu spune:

    Interesant 🙂 😀 Alex nici mie nu-mi lace football-ul chiar daca taicamiu a fost footbalist :D! Si imi place f mult blogu :D!

    -Claudiu

Lasă un răspuns

