Obsesia. Coperta si prezentare – seria Casa Noptii – In curand la Litera


OBSESIA

Autor P.C. si Kristin Cast

Editura LITERA

„La marginea pajiştii, printre umbrele aruncate de copaci, s-a materializat o siluetă… lumina lunii cădea pe contururile line ale pielii lui dezgolite…

M-am oprit. Oare imaginaţia mea o luase razna?

– Şovăi, dragostea mea?

La auzul vocii lui m-a străbătut un fior, iar un râset cumplit, batjocoritor, a fremătat printre frunzele copacilor.”

Blocaţi în tunelurile din Tulsa, Zoey şi prietenii ei trebuie să găsească o cale de a ţine piept unor forţe malefice care ameninţă să-i nimicească pe toţi. Îngerul căzut Kalona, consortul Marii Preotese, îşi foloseşte puterile pentru a-i strânge sub vraja sa pe novicii şi pe profesorii din Casa Nopţii. Un secret vechi de secole ar putea distruge influenţa lui nefastă, dar oare Zoey se simte pregătită să facă faţă adevărurilor care ar putea ieşi la iveală?

P.C. CAST este o premiată autoare de literatură fantastică şi paranormală şi un profesor îndrăgit. Fiica ei, KRISTIN CAST, are şi ea premii pentru jurnalism, dar şi pentru poezie.

Vândută în milioane de exemplare, seria Casa Nopţii se bucură de un uriaş succes internaţional! Al şaselea volum ne va pune faţă în faţă cu Tentaţia!

 

Primul Capitol

~Andreea

9 comentarii la “Obsesia. Coperta si prezentare – seria Casa Noptii – In curand la Litera

  1. andruka16 spune:

    In ce data apare la Litera???Sunt foarte nerabdatoare sa o citesc….si coperta este superba….:X

  2. andruka16 spune:

    Ms mult ca mi-ai spus…abia astept…:D

  3. myha spune:

    De cand am asteptat cartea asta :X ….Sper sa apara si Tentatia cat mai repede 😀 , ca nu dureaza mult sa o termin si pe asta la cat de mult imi place 🙂

  4. andruka16 spune:

    Nu stie nimeni sa-mi spuna,aproximativ pe cand apare Tentatia?Multumesc!

Lasă un răspuns

