Happy Halloween!


Daca tot a venit Halloween-ul, editurile s-au pregatit sa ne faca niste surprize.

RAO vine cu niste reducere explozive:

Iar Nemira ne ofera alte reduceri explozive ( 50%) la toate cartile care te sperie + concurs in care poti castiga 5 lampi unice de Halloween( mai multe detalii aici ) + la orice comanda in perioada 30-31 octombrie primiti gratuit bestseller-ul Jocurile Foamei. Grabiti-va fiindca nu mai este mult timp!

Am participat si eu la concursul de Halloween de pe Nemira, acum sa vedem daca norocul imi surade. Am dat si o comanda pe RAO la niste carti pe care mi le doream de mult. Asa ca daca inca nu ati profitat de aceste oferte, mai aveti timp astazi!

Si o ultima intrebare : Voi cum va petreceti Halloween-ul? Un film horror bun si dulciuri? 😀

~Alex

Lasă un răspuns

