Revelatia – vol 2 din Fortele raului absolut de Kelley Armstrong – In curand la LEDA


REVELAŢIA de Kelley Armstrong, vol. 2 din seria FORŢELE RĂULUI ABSOLUT

Când Chloe Saunders – o adolescentă de cincisprezece ani care vede stafii – evadează din Sanatoriul Lyle pentru copii cu tulburări mintale, ea se obişnuise deja cu ideea că e o necromantă care poate trezi morţii la viaţă şi că toţi ceilalţi copii închişi împreună cu ea au însuşiri supranaturale.

Dar Chloe descoperă că ei toţi reprezintă nişte experimente nereuşite ale unor oameni de ştiinţă, Grupul Edison, care acum au decis că e momentul să pună capăt experienţelor – definitiv. Pentru a putea scăpa de maleficul dr. Davidoff şi de echipa lui, Chloe şi cei trei copii care o însoţesc – vrăjitoarea Tori, vârcolacul Derek şi vrăjitorul Simon –, împreună cu stafia lui Liz, o altă rezidentă a sanatoriului, înzestrată cu puteri telechinetice, încearcă să dea de urma singurului adult care i-ar putea ajuta.

Sigur că în momentul în care pleacă, Chloe habar nu are că va avea de-a face cu paznici înarmaţi, zombi, o mătuşă trădătoare, conflicte cu alţi adolescenţi care trăiesc pe stradă şi se apără cu cuţite, şi chiar cu vârcolaci şi semidemoni. Statutul de fugar nu are nici un pic de glamour, şi cei patru se străduiesc să rămână în viaţă, liberi şi cât de cât curaţi, într-o lume foarte periculoasă, în care fiecare obstacol de care se lovesc îi obligă să acţioneze cu prudenţă, ingeniozitate şi inteligenţă, chiar dacă totul este complicat de diabetul lui Simon, transformarea iminentă a lui Derek şi fiţele lui Tori, ca şi de recompensa de jumătate de milion de dolari pusă pe capul lui Chloe de către tatăl ei.

 

Captivantă şi plină de suspans, cu acţiune non-stop, dezvăluiri uluitoare şi personaje puternice, înRevelaţia „Armstrong continuă să amestece în proporţiile perfecte «lumea reală» cu «cealaltă lume», şi asta face ca totul să rămână interesant, căci astfel se poate întâmpla orice.” (Graeme Flory).

Coperta arata genial, imi place foarte mult talismanul albastru , fata de cel rosu din prima, dar si felul in care il tine in maini.  Editura Leda face o treaba grozava. Nu uitati ca pe 19 octombrie apare linkul de precomanda pentru al doilea volum, cartea urmand sa apara pe 1 noiembrie. Momentan sunt la jumatatea primului volum – Invocarea – si vreau sa spun ca este foarte tare, are o actiune complexa, intriga si mister. De abia astept sa mai citesc, dar din pacat nu am foarte mult timp datorita programului incarcat de la scoala + teme etc.

Va rugam sa ne scuzati pentru ca nu am mai postat foarte des in ultima vreme, sper sa ne intelegeti , clasa a IX nu este deloc usoara, dar totusi nu uitam de blog si veti avea parte de noutati si recenzii la filme si carti.

Atentie: Recenzie la Invocarea vine saptamana viitoare!

~Alex

26 comentarii la “Revelatia – vol 2 din Fortele raului absolut de Kelley Armstrong – In curand la LEDA

  1. andreidanyels01 spune:

    Buna! Am si eu un blog, dar nu este asa vizitat ca al vostru. Alex, imi poti da id-ul de mess sa vorbim eventual despre o colaborare? Daca esti de acord, bineinteles!

  2. Mada.. spune:

    Inca n`am citit vol al 2-lea dar doresc sa`l cumpar si sa ma apuc de citit. Ptr ca inca din primul vol nu m`am mai putut deslipi de carte :)). Ador cartile de groaza :x. Si mai ales povestea asta este incitanta si superba. Te tine in suspans de la inceput pan` la sfarsit. 😡

  3. bubu spune:

    hy … eu abea am terminat de citit primul volum.. de cand am luat cartea nu m.am mai putut dezlipi de ea … astept sa ajung in tzara si sa imi pot cumpara si al doilea volum …

    • Alex spune:

      Seria e super! Eu am citit toate cele trei volume si mi-au placut foarte mult. O sa vezi ca al doilea volum e mult mai fain decat primul fiindca are mult mai multa actiune. Dupa ce il citesti si pe al doilea poti sa revii cu o parere, daca vrei, bineinteles.

  4. Ramona spune:

    Primul volum este genial..eu de abia ieri l-am primit si in 3 ore l-am terminat…imi place ff mult si vreau sa citesc si vol 2 …imi place mult diamantul albastru…si imi place mult trailerul…a aparut un film deja???(scz dar nu am auzit niciodata pana ieri de cartea asta)

  5. Volumul 4 stie cineva cand apare?

  6. Adina Almaghe spune:

    Buna. De unde as putea comanda volumul al doilea?

  7. giorgi spune:

    ce se intampla cu Rae??
    si chloe ramane cu simon sau cu derek??

    • Alex spune:

      As putea sa-ti spun, dar te las pe tine sa descoperi singura.

      • Hell spune:

        sincer mi’ar placea mai mult sa ramana cu Derek adik nush fiecare cum gandeste.Eu asa gandesc 😀 e mai matur ar putea avea grija de ea si pare mai misterios mai interesant :))

  8. giorgi spune:

    si mia placut la nebunie volumu 1.
    l-am luat cu revista bravo si pe 16 apare si volumu 2!
    abia astept!!!

  9. Hell spune:

    Am citit primul volum este senzational ..are suspans foarte multe scene mai infricosatoare:)) sa zicem dar si intriga, motivatie .Sincer abia astept urmatorul volum sigur ma va incanta.
    PS eu acum am trecut clasa 9 si nush cum e dar te inteleg 🙂
    Multa bafta in continuare!

    • Alex spune:

      Mersi! Si tie cu clasa 9, o sa vezi ca e frumos la liceu! 😀

      • Hell spune:

        Multumesc mult:) .Astazi am luat al doilea volum si sunt sigura ca pana maine e terminat :))..inca nu l’am terminat in momentul de fata dar sg il voi termina :D,imi place prea mult ca sa pot sa ii dau drumul >:)…abia astept sa vad partea romatica a ceastei carti>:) ub volumul 3 prinde contur nu?…As mai avea o intrebare: exista si volumul 4? si daca da, de unde il pot lua?

      • Alex spune:

        Nu, sunt in total doar 3 volume, seria este o trilogie. Dar autoarea a hotarat sa mai scrie o trilogie care se petrece in acelasi univers ca Fortele raului absolut, numai ca personajele principale sunt altele.Desigur exista posibilitatea sa mai apara si cateva personaje din Fortele raului absolut. La noi, o sa apara in toamna. Mai multe despre serie si despre alte carti ale autoarei poti citi aici: https://thesearchforsomethingmore.wordpress.com/2011/07/28/surprizele-de-miercuri-i/

  10. Hell spune:

    multumesc frumos, si multa bafta in continuare !!:D

  11. Am terminat de citit primul volum.. si abia astept sa-l incep si pe cel de-al doilea..
    Mi se pare o carte foarte interesanta.. Inainte nu prea imi placea sa citesc in general carti, dar dupa ce, mai mult din intamplare, am cumparat cartea , cititul a devenit pentru mine o pasiune. 😡

  12. Adriana spune:

    Nu stiu de unde pot sa imi cupar volumul 2 :((( adrry95 id imi puteti scrie aici 🙂

Lasă un răspuns

