Treburi neterminate in septembrie


Asadar, mi-au ramas destule lucruri de facut pe blog in ultima vreme, dar datorita scolii si temelor nu prea am mai avut timp. Imi cer scuze! Am de facut 2 recenzii la 2 carti care le-am terminat in aceasta luna si care mi-au placut foarte mult:

1) Ultimul Cantec – Nicholas Sparks

2) Portretul Fantomei – AVI

Am aflat ca si Andreea are de facut o recenzie la:

3) Invocarea – Kelley Armstrong.

Eu mai am de facut si o recenzie de film la Inception/ Inceputul.

De indata ce apuc putin timp liber( cel mai probabil in weekend ) o sa fac toate aceste lucruri.

Fiti pe faza ca astazi trebuie sa apara linkul de precomanda la cartea Tristeti de succub – Richelle Mead pe blogul editurii Leda.

Ah, sa nu uit. Am aflat ca volumul 5 din seria Tunele ( aparuta la Corint Junior ) se va numi Spiral. Nu este inca oficial, dar este o mare probabilitate ca acesta sa ramana. Cum vi se pare? Mie imi suna foarte interesant, oricum astept cu nerabdare noiembrie ca sa citesc volumul al patrulea – Mai aproape…

~Alex

Lasă un răspuns

