Cadouri…


Sambata am primit doua carti de la bunii mei prieteni si am vrut sa vi le arat si voua. De-abia astept sa le incep pentru ca sunt superbe. Voi ati citit vreuna dintre ele? Astept pareri! 😀

Invocarea de Kelley Armstrong

Portretul fantomei de Avi

~Andreea

4 comentarii la “Cadouri…

  1. vps spune:

    N-am citit niciuna, dar o sa le citesc pe amandoua …

  2. Simona spune:

    Am citit Invocarea si pot sa zic ca e superba abia am putut sa o las din mana te tine in suspans si abia astepti sa apara urmatorul volum

  3. GoTiCfLoWeR spune:

    Eu citesc acum invocare si mi se pare sooper

Lasă un răspuns

